راه اندازی خانه شاهد خلاق گامی در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری است.


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842234

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

سعید کهنسال گفت: افتتاح دومین خانه خلاق کشور در تنکابن فرصتی برای ایجاد طرح هایی برای حل مشکل اشتغال جامعه ایثارگری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سعید کهنسال شنبه شب در مراسم افتتاحیه خانه خلاق شاهد در تنکابن با استقبال از این گونه طرح ها در راستای حل موضوع اشتغال جامعه، از نهادینه شدن مهارت هایی که از پتانسیل های محیطی برای بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای استفاده می شود، گفت: مزایا: می توان از آن برای ایجاد شغل، مراکز خلاق و رو به رشد و کسب و کارهای کوچک استفاده کرد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: تولید مشاغل دانش بنیان باید به گونه ای باشد که قابل رقابت و برندسازی باشد. در این راستا نگاه باید از تقلید تغییر کند و به طور موثر به سمت ایده های خلاقانه و نو حرکت کند.
کهن سال تاکید کرد: باید با شناسایی عوامل موثر برای ایجاد اشتغال و بر اساس استعدادها و توانایی ها، پتانسیل های منطقه ای برای موفقیت در فضای کسب و کار را پیدا کرد و تلاش های صورت گرفته در این زمینه با نگاه تبلیغاتی همراه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه از ظرفیت های منطقه که بسیاری از آنها گردشگری است نهایت استفاده را برده است، گفت: باید با کمترین امکانات به بهترین نتیجه برسیم و به این مهم برسیم. باید به دنبال ایجاد بیشترین بهره وری بود.

در این نشست عادل مهری مدیرکل تشکل های دانش پژوه و ایثارگران هدف از راه اندازی استارتاپ ها را بیان کرد و گفت: در راستای تاکیدات دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانه خلاق، آموزش و پرورش و … تنظیم شود.

وی افزود: این مراکز می توانند بستر مناسبی را برای ورود استارت آپ ها برای ارائه طرح های نوآورانه در قالب برنامه و … فراهم کنند.

این خانه توسط فرزند شهید مقدم مقدم و با حضور عادل مهری مدیرکل تشکل های دانش پژوهان و ایثارگران بنیاد مرکز استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، معاون فرهنگی بنیاد استان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اداره می شود. رئیس بنیاد تنکابن، مسئولین شهرستان تنکابن باز و تعدادی از استارت آپ های تنکابنی رامسر و عباس.

کهنسال به همراه مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های ایثارگری و رئیس بنیاد تنکابن با مادر بزرگوار شهیدان مرتضی و عبدالحسین چالکش احمدی دیدار و تجلیل کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از این دیدار چهره به چهره با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توکابن دیدار و از زحمات و تلاش های آنان در جهت ارائه خدمات به خانواده ها قدردانی کرد. معظم له از شهدا، جانبازان و آزادگان تجلیل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بلافاصله به شهرستان کلاردشت سفر کرد و نقی محمودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چالوس را به عنوان سرپرست بنیاد کلاردشت منصوب کرد.

کوهنسال گفت: نگاه سازمانی ما حفظ کرامت، عزت و احترام و رضایت جامعه ایثارگر است و امروز احترام به شهدا مهمترین اصل در بنیاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید