راه اندازی سامانه آنلاین پایش هوایی کهگیلویه و بویراحمد

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795203

هاشمی گفت: سامانه پایش هوای استان به روز شده و شهروندان می توانند در هر زمان و در محل با لینک زیر از وضعیت کیفی هوای شهرستان مطلع شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ؛ مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از راه اندازی سامانه آنلاین پایش هوایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. یکی از سیاست های مطرح شده در اداره کل حفاظت محیط زیست استان بود که خوشبختانه با همت و همکاری زیست محیطی دانشگاه برای اولین بار در دهه اول دی ماه به صورت آنلاین راه اندازی شد.

اسداله هاشمی در این خصوص گفت: برای اولین بار در استان با همکاری خوب دانشگاه یاسوج ایستگاه پایلوت پایش آلودگی هوا در یاسود راه اندازی شد.

هاشمی افزود: این سامانه به صورت پایلوت در مرکز استان راه اندازی شد و وضعیت جوی فعلی را به صورت آنلاین ثبت می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: ایستگاه را می توان به تنهایی در نقاط صعب العبور یا بدون برق نصب کرد.

هاشمی گفت: بستر نرم افزاری این ایستگاه خانگی قابلیت دریافت گزارش های مختلف و قابلیت انتقال داده ها به مراکز داده و یا انواع فناوری های کم هزینه با دقت بالا را دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: دقت سنسورها مطابق با آخرین استانداردها است و شهروندان در همه جا و در هر زمان می توانند با معرفی لینک زیر در یکی از برنامه ها به صورت آنلاین از کیفیت هوای استان مطلع شوند. مرورگر آنلاین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید