راه اندازی 110 پایگاه ثابت و سیار جشن عشق در کرمانشاه


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898449

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه:

پیمان ترکمانه گفت: 110 پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه برای جمع آوری کمک های مردمی در جشنواره عشق ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: یکی از وظایف مهم ما در کمیته امداد احیای سنت های حسنه اسلامی است که شامل تکریم ایتام، جمع آوری صدقه و… جمع آوری زکات و غیره این حکم آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: کمک های جمع آوری شده بر اساس نیت خیرین برای رفع مشکلات نیازمندان هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله در آستانه افتتاح مدارس و با توجه به مشارکت مردم نوع دوست استان برای تهیه لوازم التحریر و غیره جشنواره عاطفه ها برگزار می شود. حضور مردم خوب روستا

وی با بیان اینکه از 24 مرداد ماه شور عاطفه ها در پایگاه های مختلف شروع به کار کرد و تا 24 مهر 1401 ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 44.2 میلیارد ریال کمک جمع آوری شده است.

ترکمانه تصریح کرد: این کمک ها همراه با وام های دولتی است و تلاش می کنیم دانش آموزان بدون دغدغه سال تحصیلی را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم پرشور با همکاری آموزش و پرورش استان انشاالله در هفته اول مهرماه در مدارس برگزار می شود.

این مسئول گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با حضور در دفاتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از 150 مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک های مردمی است.

وی گفت: همکاران محترم استان برای شرکت در این کمپین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037-9993-9627 و یا شماره حساب 0109390939009 واریز کنند و همچنین می توانند با شماره تلفن 083-38240776 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید