رتبه بندی معلمان برای همه کارکنان آموزشی اعمال می شود

رتبه بندی معلمان برای همه کارکنان آموزشی اعمال می شود

حاجی بابایی گفت: نظام رتبه بندی معلمان قطعاً ساخته می شود و همه نیروهای آموزشی را شامل می شود، زیرا در آموزش و پرورش همه معلمان معلم هستند و در صورت نیاز در پست های اداری قرار می گیرند و می توانند به معلمی برگردند و این چرخه ثابت است. پیشرفت. “انجام شد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش افزود: ما معلمان ابتدا باید این نگرش و جایگاه را ارزیابی کنیم و خدای ناکرده به رفتار خود لطمه نزنیم.

نگاه خصوصی سازی به آموزش
رئیس کمیته برنامه و بودجه با انتقاد از برخی نگاه ها به آموزش و پرورش در سال های اخیر گفت: یکی از این موارد نگاه به خصوصی سازی آموزش و پرورش است. البته این به این معنا نیست که ما مخالف مدارس غیردولتی هستیم، بلکه دولت باید حمایت همه جانبه خود را داشته باشد: «آموزش و پرورش داشته باشید و تمام هزینه های آن را تقبل کنید.

حاجی بابیان بابیان انتقاد از معلمان اصیل و باحسن، اما امروز نگران تبعیض در نظام حقوق و دستمزد کشور هستند، افزود: ایشان هم قبول کردند و اصلاح کردند.

حداقل حقوق معلمان در سال آینده چقدر خواهد بود؟
رئیس کمیته برنامه و بودجه با بیان اینکه در بودجه سال آینده دستمزدهای پایین تا 60 درصد افزایش می یابد، گفت: این بدان معناست که درآمد خالص هیچکس نباید کمتر از 5 میلیون تن باشد.

رئیس کمیته تلفیق بودجه 1401 درباره مالیات بر حقوق کارکنان نیز گفت: به حقوق بین 5 تا 15 میلیون تن ده درصد مالیات بیشتر پرداخت نمی شود.

آیا فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان بهبود می یابد؟
وی با تاکید بر اینکه نسبت به روند فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان انتقاد دارم، گفت: این صندوق باید بر حضور نخبگان اقتصادی در این صندوق تمرکز کند و به دنبال بورسیه و سرمایه گذاری در فعالیت های مهم اقتصادی باشد و معلمان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. . نتایج. “

رفتار با معلم و خدمات اجتماعی باید بهبود یابد
حاجی بابیان انتقاد از این شیوه درمانی و خدمات اجتماعی معلمان گفت: تجربه نشان داده کار آموزش و پرورش مدیریت درمانگاه و باشگاه نیست و باید اقداماتی انجام شود که مثلاً سلامت معلمان باشد. بیمه به گونه ای است که به مرکز درمانی مراجعه می کند و از خدمات رایگان خود استفاده می کند، مشابه کاری که در دوران خدمت من با بیمه طلا انجام شد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با اشاره به نقل قولی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مریض می تواند غصه درد بخورد، اما نباید غصه خرج و بی پولی را بخورد، به ایجاد صندوق برای صعب العلاج اشاره کرد. بیماران نیازمند در بودجه امسال گفت: 25 هزار میلیارد تن فولاد برای آن در نظر گرفته شده است.

وی اداره و مدیریت آموزش و پرورش را نیازمند هنرمندی ویژه می داند و گفت: وزیر آموزش و پرورش و تیم مدیریتی وی باید بتوانند از تمام فرصت های قانونی که قانونگذار برای مدیریت صحیح نظام عظیم آموزش و پرورش فراهم کرده است استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اراده قوی برای کمک به فرهنگیان هم در دولت و هم در مجلس شورای اسلامی دارم، به موضوع همسان سازی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند باید مطمئن باشند که همسان سازی همچنان در برنامه است و حذف شده است. .

معلم خط قرمز است
حاجی بابیان اینکه معتقدم معلم هر چقدر هم اعتراض کند اما وقتی سر کلاس است عاشقانه به آموزش دانش آموزان خدمت می کند، گفت: خدمت به این قشر عزیز و فرهیخته وظیفه همه کارکنان است و من. آیا می توانم این کار را با پدربزرگم انجام دهم و او معلم خط قرمز من است؟

وی به عزم جدی مجلس شورای اسلامی و دولت برای احیای حقوق تمامی کارکنان سایر دستگاه های اجرایی که از جایگاه قانونی مناسب برخوردار نیستند، اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید