رتبه بندی معلمان توسط معلمان الزامی است

رتبه بندی معلمان توسط معلمان الزامی است

شیوا قاسم پور صبح امروز در همایش دومین اجلاسیه دعای مریدان این شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی مردم اظهار داشت: یکی از ارکان مهم آموزش و فراگیری فرایض دینی اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی، تقویت دین یکی از عرصه های مهم تعلیم و تربیت است، افزود: برنامه های اساسی و مهم پرورشی در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی نماز و گفتگو با خدا را بهترین راه شکرگزاری از نعمت های الهی دانست و گفت: خدایا.

وی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به نماز و پرسش و فعالیت های قرآنی را مورد بررسی قرار داد و گفت: رفتار فرهنگی و اجتماعی حاکم بر خانواده (عواملی مانند تشویق فرزندان به عبادت، مشارکت عملی والدین در مراسم مختلف دینی و… رفتار فرهنگی و محیط اجتماعی مدرسه و رفتار فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی جامعه در جذب دانش آموزان برای انجام اعمال دینی در مرحله عملی تأثیر دارد.

دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس در پایان سخنان خود به آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد و یادآور شد: رتبه بندی معلمان مورد درخواست معلمان است و به زودی تصویب و اجرایی خواهد شد. صورت حساب نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش من تلاش خواهم کرد.

قاسم پور تاکید کرد: امیدواریم بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد تا این بستگان دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید