رتبه بندی معلمان طبق قانون فرهنگیان الزامی است

رتبه بندی معلمان طبق قانون فرهنگیان الزامی است

شیوا قاسمپی پور امروز یکشنبه در همایش دومین اجلاسیه مقدماتی نماز دانش آموزی در سروآباد با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی مردم گفت: در سند تحول بنیادین و در اسناد آموزشی تقویت دین یکی است. از حوزه های مهم آموزش و پرورش

قاسم پور یکی از ارکان مهم آموزش و فراگیری فرایض دینی را اقامه نماز دانست. وی گفت: فعالیت های قرآن، عترت و نماز از برنامه های اصلی و مهم آموزشی است.

وی افزود: نماز بهترین راه برای بیان و شکر نعمت های الهی است که باید در دانش آموزان درونی شود.

نماینده مردم فرهیخته مریوان و سروآباد در پایان سخنان خود به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: رتبه معلمی از الزامات قانونی و دیرینه فرهنگیان محترم است و اگر خداوند عنایت کرده است. نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش دارد.”

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در دومین همایش مقدماتی نماز دانش آموزی در سروآباد، قرآن و نماز را بهترین مؤلفه برای نهادینه سازی تحصیل و علم دانش آموزان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید گربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه یکی از شش محور سند تحول بنیادین حوزه دینی و اخلاقی است، گفت: این حوزه تاثیرگذارتر است. مولفه نماز و قرآن برای نهادینه کردن آموزش و دانش در دانش آموزان.

وی خاطرنشان کرد: افراد بااستعداد، باسواد و با کلمات بصیر و بیان بیانگر بهتر می توانند در جذب و دعوت کودکان به نماز نقش آفرینی کنند. وی بیان کرد: وظیفه مدیران، معلمان و مربیان است که نماز بخوانند و برای آن پایه ریزی کنند، دانش آموزان را به نماز علاقه مند کنند.

وی در این مراسم که با حضور جمع کثیری از قرآن دوستان، مدیران و معلمان برگزار شد، اظهار داشت: پیوند و وحدت مسجد، خانه و مدرسه موجب گسترش ارتباط دانش آموزان با قرآن و فرائض دینی از جمله می شود. دعا و امروز بیشتر از همیشه

دیدگاهتان را بنویسید