رحلت امام خمینی بهترین فرصت برای بازخوانی افکار ایشان است


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843142

منتظری گفت: ارتحال امام فرصت خوبی است تا آن را بازخوانی کنیم و به آن فکر کنیم چرا که ما حجاب امروزی داریم و از عظمت امام فاصله گرفته ایم و بیش از پیش نیازمند شناخت نوجوانان امام خمینی (ره) هستیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: .

نماینده مردم گرگان و آک کالا با بیان اینکه اندیشه های روشن امام برگرفته از اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: این اندیشه تصویر روشنی از دوران کنونی ایجاد کرد و اسلام را احیا کرد، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی افزود: امام خمینی (ره) کشور را به استقلال رساند که پس از سالها نام امام در ذهن همه ما ماندگار است و وظیفه ماست که در گام دوم همان راهی را که خمینی دارم ادامه دهیم. ره) با پشتکار تصمیم گرفته است تا موانعی را که با حضور رهبری برای توسعه کشور ایجاد شده بود برطرف کند.

منتظری با اشاره به اینکه اولویت اول فکری رهبری امام راحل است، گفت: رهبری بارها تذکر می دهند که نام امام راحل در جامعه فراموش نشود.

عضوکمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رحلت امام فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه های ایشان است زیرا ما از حجاب امروزی رنج می بریم و از عظمت امام فاصله گرفته ایم و نیازمند شناخت بیشتر نوجوانان امام خمینی (ره) هستیم. نسبت به قبل.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید