رزرو 2 مستندساز پیشکسوت در اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند

ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785994

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و اهدای جوایز برگزیدگان این رویداد تلویزیونی نهم آذرماه با حضور دو مستندساز کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند روز دوشنبه 8 آذرماه با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

برگزیدگان سه بخش «مستند»، «عکس» و «مستند» در این مراسم معرفی و جوایزی اهدا خواهند شد. پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما نیز در مراسم اختتامیه سخنرانی خواهد کرد.

در بخشی دیگر از مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، مراسم تجلیل از دو مستندساز با سابقه کشور برگزار می شود. بر این اساس در این مراسم از سعید رشتیان و مرتضی شعبانی دو مستندساز سرشناس و پیشکسوت کشورمان تجلیل خواهد شد.

اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند 8 آذرماه از ساعت 17 تا 20 برگزار می شود که به صورت زنده و زنده برای علاقمندان از شبکه مستند سیما پخش می شود.

پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند خردادماه امسال با شعار «حقیقت در چارچوب واقعیت» با انتشار فراخوانی در بخش های مستند، مستند و مستند آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید