رزمایش حضرت فاطمه الزهرا (س) حاوی پیام های خاص به دوست و دشمن است.

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803453

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه:

سردار مرتضوی گفت: رزمایش حضرت فاطمه الزهرا(س) در شرق کشور حاوی پیام های روشنی به دوستان و دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاورستان، سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم به برکت مردم منطقه زیرکوه رزمایش بزرگ حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شود. به تمام اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم و می توانیم از این محبت و محبت مردم عزیز این خط به عنوان یادگاری خوب و تجربه ای ارزشمند یاد کنیم.

وی افزود: طی دو سه روز آینده که این رزمایش با قدرت و اقتدار در منطقه برگزار می شود، ممکن است حاوی پیام های موثری برای دوستان و دشمنان باشد.

فرمانده سپاه ثامن الائمه گفت: پیام این رزمایش به دشمن این است که امروز در گام دوم انقلاب شیعه و سنی به میدان آمده اند تا جهان اسلام را حاکم کنند و جان خود را فدا کنند. برای حفظ منافع مشترکشان.

سردار مرتضوی ادامه داد: پیام ما به مومنان انقلاب این است که هر روز این توانایی ها و این آمادگی ها را تقویت کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند تا انشاالله از زندگی سالم و شاد برخوردار باشیم. دست.”

فرمانده سپاه ثامن الائمه گفت: در این رزمایش تمامی تجربیات و دستاوردهایی که تاکنون داشته ایم را مجددا ارزیابی و محک می زنیم تا انشاالله در ارتقای آمادگی رزمی و رزمی موثر باشد. انضباط عملیاتی.”

وی یادآور شد: تلاش ما بر این است که در مناطقی که واقعاً محرومیت وجود دارد فقر و محرومیت را ریشه کن کنیم و تمرکز کار ما در زمینه محرومیت زدایی توجه به زیرساخت های آب کشاورزی، آموزش و درمان است.

سردار مرتضوی گفت: امروز در سایه این رزمایش بیمارستان صحرایی فعال شده است که توانایی انجام بیش از 1000 عمل را دارد و جدیدترین تجهیزات و سیستم های جراحی موجود در اختیار نیروهای مسلح و بیشترین. عمل های دشوار.” پیوند کبد در این منطقه انجام می شود.

وی افزود: بسیار خرسندیم که بتوانیم مراسمی برای زوج های جوان برگزار کنیم و یک سری جهیزیه توسط برادران شما در نیروی زمینی سپاه تهیه شده تا به نمایندگی از این زوج های جوان حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه ثامن الائمه تاکید کرد: به خواست خداوند مجموعه ای از فعالیت های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و فرهنگی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان، نوجوانان و بانوان این سرزمین می تواند شادی آفرین باشد. یادی برای فرزندانتان در نیروی زمینی سپاه در منطقه.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید