رزمایش مشترک ایران با قدرت های جهانی نشانه تعمیق انقلاب اسلامی است


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881759

ابوالفضل شکارچی گفت: امروز رزمایش مشترک با قدرت های جهانی مانند چین و روسیه در 100 کیلومتری مرز آمریکا برگزار می شود و این نشان دهنده عمق انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار ابوالفضل شکارچی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سی و دومین یادواره روستای گزانه لاریجان آمل با اشاره به اینکه هشت سال جنگ علیه یک کشور تحمیل نشد، بلکه علیه ابرقدرت ها بود، اظهار داشت: در این هشت سال فراز و نشیب های بسیاری در این هشت سال رخ داده است. یک سال بود، بیش از 30 کشور دنیا پشت خط مقدم عراق بودند، این اشتباه است که بگوییم جنگ ایران و عراق بود، اما جنگ جهانی علیه ایران بود.

وی با بیان اینکه انقلاب به کشور ما استقلال داد، گفت: رژیم شاهنشاهی برای حفظ منافع آمریکا به وجود آمده است، اما حتی به نیروهای ایرانی اجازه نمی دهند یک پیچ روی تجهیزات آمریکایی درست کنند، از سوی دیگر ما را غارت می کنند. منافع و در عین حال ما را برده می کنند، غم انگیز است که عده ای ناآگاه شرایط امروز را با رژیم شاه مقایسه می کنند، در حالی که اولین دستاورد کشور ما استقلال و مشت به دهان آمریکا بود تا اینکه هیچکس شجاعت ایستادگی در برابر آمریکا را داشت. اما با توکل به خدا و راهنمایی های امام، اعتماد به آمریکایی ها شکسته شد و هوای آن حباب خالی شد.

سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس خسارات اقتصادی زیادی را شاهد بوده ایم، جوانان زیادی کشته شده اند، پدران و مادران صبر و استقامت را تجربه کرده اند، همسران آنها سخت هستند، اما نتیجه این است که ما دیگر مانند گذشته برای تجهیزات به کشورهای دیگر مراجعه نمی کنیم.

وی هدف جمهوری اسلامی را عدالت اجتماعی خواند و تصریح کرد: امروز با همه آسیب های جنگ، خواب از چشم دشمنان اسلام گرفته شده است و این شعار، آرمان و هدف جمهوری اسلامی نیست. عدالت اجتماعی است، گاهی موریانه در آن آسیب به مردم نفوذ می کند، کشور به آنها خیانت می کند و به دشمنان خدمت می کند.

شکارچی با تاکید بر اینکه ذلت به عظمت تبدیل شد، خاطرنشان کرد: امروز رزمایش مشترک با قدرت های جهانی مانند چین و روسیه در صد کیلومتری مرز آمریکا در حال انجام است و این نشان دهنده عمق انقلاب اسلامی است.

وی دستاورد انقلاب اسلامی را اقتدار این روزهای کشورمان دانست و اعلام کرد: تهدید هزاران کیلومتری را از مرزهای کشورمان دور کرده ایم و در صورت درگیری باید سقوط خود را ببینند و این دستاورد رشادت های شهدا و حکومت علی وینن من نیز سه دهه از رهبر معظم انقلاب اسلامی می گذرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عده ای دوست دارند این دستاوردها دیده نشود اما این دستاوردها مختص حوزه دفاعی نیست، بلکه قدرت ایجاد یک بدون توجه به سوزن زدن یا ساختن یک قرص، ما قادر به تولید مواد اولیه برای ساخت سدها یا ساختن یک پل پیشرفته نبودیم.

وی اقتدار و عزت کشورمان را زیر سایه ایمان، هجرت و جهاد در راه خدا با مال و جان خواند و گفت: شهدا و جانبازان نمونه آن هستند، ما هر قطره خون شهید را مدیونیم. کسی که خیانت کرده قابل بخشش نیست .

شکارچی ادامه داد: کسانی که امروز از بیت المال استفاده کردند و به قدرت رسیدند، علیه حجاب صحبت می کنند و شهدای والامقام و مقاومت مردم مظلوم منطقه را زیر سوال می برند، اجازه کار به مدیران جهانی را نمی دهند.

وی تشخیص حق از باطل را وظیفه هر فرد عنوان کرد و افزود: امروز یکی از وظایف ما تشخیص حق از باطل است. زیرا دشمنان سرسخت مستاصل هستند اما با یک حمله نرم سعی در جدا کردن جوانان از شهدا و سوق دادن آنها به سستی و بداخلاقی دارند و به همین دلیل میلیاردها دلار برای جنگ نرم هزینه می کنند.

سخنگوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اینها هدف قرار دادن دشمن در جنگ نرم است که در برخی جاها با بی توجهی مسئولان فرهنگی کشور موفقیت آمیز بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید