آمریکا به دنبال فروش تسلیحات خود به کشورهای منطقه است/ رزمایش 60 کشور علیه ایران، روسیه و چین نشانه موازنه قوا است!

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805207

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال فروش و نمایش سلاح های جنگی خود برای حل مشکلات اقتصادی و تامین منافع خود برای تقویت بازار تسلیحات است. “

محمدحسن آصفری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی راه دانا؛ وی با اشاره به اینکه پس از رزمایش ایران، چین و روسیه، آمریکا به همراه 60 کشور دیگر خود را برای رزمایش نظامی آماده می کند، گفت: این نشان دهنده توازن قوای سه کشور در مقابل 60 کشور است.

وی با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس متعلق به کشورهای حاشیه خلیج فارس است، افزود: هیچ کشوری اجازه تعرض به خلیج فارس و ایجاد ناامنی در منطقه را ندارد.

یکی از اعضای هیأت رئیسه کمیسیون داخلی و داخلی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا منافع زیادی در منطقه دارد و برای به دست آوردن آنها خود را به آب و آتش می زند، خاطرنشان کرد: از خیانتی که به ملت های خود کردند پشیمان خواهند شد.

آصفری با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال برگزاری رزمایش 60 کشور دلسوز منطقه نیست، تاکید کرد: آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی و تامین منافع خود به دنبال فروش سلاح جنگی و نشان دادن منافع خود است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی برگزاری رزمایش مشترک با هر یک از کشورهای منطقه را دارد تا نشان دهد ذره ای از امنیت منطقه کاسته نخواهد شد، گفت: آمریکا با رزمایش نظامی در بحرین برای مقابله با مثلث ایران، روسیه و چین 60 کشور هستند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید