رزمایش کسبه حسینی در ماه محرم برگزار می شود/ توزیع یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887427

مسئول سازمان بسیج اصناف از اجرای رزمایش کصباح حسینی در هشتم محرم الحرام 1401 در کشور خبر داد و گفت: در این رزمایش با شعار هر واحد تجاری یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا حسن پور از اجرای مرحله دوم رزمایش توزیع کمک معیشتی با عنوان «کسبه حسینی» با شعار «هر واحد تجاری یک بسته معیشتی» در ماه محرم الحرام 1401 خبر داد و گفت: تصمیم برای اجرای این امر. رزمایش به کل کشور ابلاغ شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به توزیع یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی در رزمایش «کسبه حسینی»، اجرای این رزمایش در هشتم محرم الحرام 1401 همزمان با شب تاسوعای حسینی اول 1396 را مورد تاکید قرار داد. استان کرمانشاه افزود: هر استانی روزی را برای توزیع این بسته های معیشتی انتخاب می کند.

وی ارزش واقعی این بسته های معیشتی در رزمایش «کسبه حسینی» را 500 هزار تومان برشمرد و افزود: این بسته های معیشتی شامل «برنج، ماکارونی، روغن و حبوبات» است و استان ها نیز می توانند محصولاتی مانند گوشت را جایگزین کنند.


ایجاد 120 مرکز خیریه صنفی در کشور

مسئول سازمان بسیج اصناف مساجد، هیئت ها، انجمن های اسلامی، معتمدین و خیرین بازار، زیرساخت های مهم و اساسی را برای جذب و توزیع این کمک ها می داند و به راه اندازی 120 مرکز خیریه صنفی در کشور اشاره می کند. وی بیان کرد: این ظرفیت به زیرساخت های انجام این رزمایش ها اضافه می شود

حسن پور با بیان اینکه خیریه های اصناف بزرگترین خیریه کشور هستند، گفت: اتاق های اصناف و مجتمع های تجاری بخشی از زیرساخت های استان ها هستند. هر استان یک نسخه ویژه برای به تصویر کشیدن این کمک ها خواهد ساخت، انشالله این اتفاق فرخنده و خدمت جزئی به مردم محقق شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف به همراه برشی مرحله این رزمایش را با عنوان عاشقان اجرا می کند. تارولا (الف) «در محرم سال 1400مطابق با اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین اجرای این تمرینات پس از شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: اصناف نیز در این رزمایش فعال بودند اثر پاره پاره او در جامعه خوب بود.

دیدگاهتان را بنویسید