رسالت مهم فعالان رسانه اطلاع رسانی به مردم است


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882777

رونما با تاکید بر عظمت تلاش و موضع گیری فعالان رسانه ای گفت: آگاهی و انعکاس دقیق اخبار و رویدادها حاصل تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ موسی رونما رئیس اداره فرهنگ و جهت گیری اسلامی شهرستان بندرخمر در دیدار با خبرنگاران و فعالان پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان با بیان اینکه بسیاری از مردم بندرخمر علاقه مند و جدی به انتشار اخبار و رویدادهای منطقه هستند، گفت. : ساماندهی دقیق این فضا و جلوگیری از انتشار مطالب نادرست وظیفه مهمی است که باید با کمک و همکاری رسانه ها پیگیری شود.

وی با تاکید بر وسعت تلاش ها و جایگاه فعالان رسانه ای افزود: آگاهی و انعکاس صحیح اخبار و رویدادها حاصل تلاش شبانه روزی نمایندگان رسانه ها و خبرنگاران است.

رونما با تاکید بر اینکه دغدغه های حوزه خبر در جلسات متعدد با ائمه جمعه و مدیر شهری مطرح شد، اظهار کرد: در جلسه شورای اداری از روسای دستگاه های اجرایی خواهیم خواست تا نسبت به شفاف سازی، انعکاس برنامه های اجرایی و اجرایی خود اقدام کنند. اطلاعات عمومی.

لازم به ذکر است در این نشست جمعی از خبرنگاران صدا و سیما، روزنامه ها و فعالان شبکه خبر حضور داشتند.

بر اساس این گزارش ساماندهی شبکه های مجازی خبری در پیام رسان ها، صدور شناسنامه خبرنگاران، تجهیز مرکز مطبوعات شهرستان و حمایت از خبرنگاران از جمله خواسته های فعالان رسانه ای بندرخمیر در این نشست بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید