رستاخیز به صورت آنلاین نمایش داده می شود


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813007

از 16 اسفند و همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع)؛

فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش پس از هشت سال توقیف سرانجام از 16 اسفند همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) بر روی پلتفرمی که برای اکران جهانی آن در نظر گرفته شده، به صورت آنلاین اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با گذشت هشت سال از نمایش فیلم رستاخیز در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، بالاخره قرار است این فیلم اکران عمومی شود.

رستاخیز البته پیش از این و در تابستان 1394 در سینماهای کشور اکران شد اما بلافاصله مورد انتقاد برخی مراجع تقلید قرار گرفت و از سینماها حذف شد. این نقدها قرار بود چهره حضرت عباس (ع) را در این فیلم نشان دهد.

احمدرضا درویش در جدیدترین فیلم خود زحمت اصلاح فیلم و نور پوشاندن چهره حضرت عباس (ع) را به خود نداد تا این فیلم با 8 سیمرغ بلورین جشنواره فجر اکران عمومی نشود. فیلمی که فیلمبرداری آن هزینه زیادی دارد و 30 درصد از سهام 40 درصدی آن در بخش خصوصی متعلق به سرمایه گذاران غیرایرانی است.

نسخه اصلی «رستاخیز» با انتقاداتی مواجه شد اما پس از آن نسخه دیگری از فیلم ساخته شد که بسیاری از کاستی های نسخه اصلی را نداشت. خوشبختانه نسخه دوم نیز مانند نسخه اول قاچاق نبود و به اینترنت نرسید.

اکنون با گذشت 9 سال از ساخت «رستاخیز» – فیلمی که تولید آن یک دهه به طول انجامید – قرار است این اثر از طریق سایت کانال حلال به نشانی https://www.halalchanel.com به صورت آنلاین منتشر شود. این اکران مصادف با چهارم شعبان میلاد فرخنده حضرت عباس (ع) است.


0e2f4358 db9d 4e86 b8c5 71b991d854d2 خبر خاکستری

تقی علیقلی زاده تهیه کننده رستاخیز گفت: کانال حلال محیطی کاملا حرفه ای و امن برای قانون کپی رایت است که می تواند بستر مناسبی برای پخش انواع فیلم، بازی، انیمیشن، مستند، آموزشی، نرم افزاری و تمامی محصولات و محتوایی باشد که می تواند در فضای مجازی عرضه شود تا به راحتی بتوانند درآمدهای غیر واقعی داشته باشند. اما این جایگاه ظرفیتی است که با همت بخش خصوصی راه اندازی شده و می تواند در اختیار سینمای سرافراز ایران و مدیران و هنرمندان فعال در حوزه محصولات صوتی و تصویری قرار گیرد.

وی در پاسخ به اینکه مخاطبان داخلی چگونه می توانند فیلم را ببینند، گفت: مذاکراتی با شرکت های داخلی فعال در زمینه VOD برای تقویت ساختارهای موجود برای پخش همزمان داخلی فیلم «رستاخیز» در حال انجام است. نیز اعلام خواهد شد.

فیلم سینمایی «رستاخیز» 16 اسفند مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به سه زبان عربی، فرانسوی، فارسی و 10 زبان رایج دنیا با زیرنویس با زمان دو ساعت در بستر شبکه حلال. در www.halalchanel.com و پلتفرم های محلی در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید