تماشای «رستاخیز» با بلیت 25 هزار جلدی / تلاش برای محدود کردن اکران نوروزی


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814183

تهیه کننده فیلم سینمایی «رستاخیز» اعلام کرد: علاقه مندان به تماشای «رستاخیز» در ایران می توانند از طریق درگاه 780 ستاره 430 متر مربعی (#430*780*) به سکوی اصلی نمایشگر فیلم متصل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تقی علیقلی زاده درباره اکران اینترنتی فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویشی که پیش از این اعلام شده بود از 16 اسفند همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) اکران می شود، توضیح داد: مجازی سازی در ویژه امکان پذیر است. پلتفرم «کانال هلال» به نشانی www.helalchannel.com و راه ویژه ای برای ورود بینندگان داخل کشور به این بستر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خرید اینترنتی فیلم به صورت مستقیم از این بستر تنها به صورت ارزی امکان پذیر است، افزود: مخاطبان برای اکران فیلم در کشور با همکاری پورتال 780 می توانند کد سفارش 780 ستاره 430 مربع را شماره گیری کنند. متر، در حالی که مستقیماً به پلتفرم «کانال هلال» لینک داده و «فیلم رستاخیز» را با بالاترین کیفیت تماشا کنید.

تهیه کننده رستاخیز خاطرنشان کرد: پلت فرم «کانال هلال» با چند شرکت تخصصی منعقد شده است و در صورت کپی برداری غیرقانونی از این فیلم مانند گذشته برخورد می شود.

وی گفت: «رستاخیز هم اکنون به سه زبان اصلی فارسی، عربی و فرانسوی با 10 زیرنویس به زبان های مختلف در دسترس است. به زودی شروع خواهد شد.

علیقلی زاده افزود: افراد زیادی برای رستاخیز زحمت کشیده اند از جمله کسانی که در ساخت فیلم کمک کردند و عزیزان نیز برای اکران این فیلم تلاش می کنند و جا دارد از آنها تشکر و قدردانی کنم. به ویژه سیستم 780 به عنوان دروازه معتبری که برای اکران فیلم «رستاخیز» از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

در نهایت این فیلمساز در پاسخ به این سوال که قطعا اکران مجازی انتخاب اصلی کارگردانان برای اکران و اکران عمومی نبوده و آیا اکنون با مهیا شدن شرایط اکران “رستاخیز” را در سینماهای ایران دنبال می کند؟ ? وی گفت: این فیلم دارای پروانه نمایش فیلم و پروانه نمایش ویدئویی است که با توجه به ملاحظات نمایشی آن به شرایط فعلی رسیده ایم. قبلا هم گفته ام که امیدوارم در آستانه عید نوروز امکان اکران فیلم «رستاخیز» در کنار دیگر فیلم ها در سینماها فراهم شود. من فکر می کنم فرصت تماشای این فیلم بزرگ که بهترین تجهیزات صدا و تصویر دنیا را در اکران سینما دارد، جشنی شایسته برای هنرمندان و هنردوستان سازمان سینمایی باشد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه نمی‌خواهیم این درخواست باعث اختلال در اکران سینماها و فیلم‌هایی شود که اکران می‌شوند، اما فیلم رستاخیز را می‌توان در سینماها و اکران محدود به عنوان مهمان سینمای ایران در کنار اکران مجازی در سینما عرضه کرد. درخواست مدیران سینما.

رستاخیز برنده سیمرغ بلورین و جایزه مصطفی عقاد سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین در اولین حضور جهانی خود در جشنواره فیلم بغداد برنده جایزه بزرگ و تندیس تماشاگران شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید