رسوایی بزرگ: احتمال حذف یک تیم بزرگ از یورو 2024

به گزارش “ورزش سه”، در جریان دیدار فنرباغچه مقابل ترابزون اسپور، هواداران ترابزون پس از سوت پایان بازی وارد زمین شدند و به بازیکنان حریف حمله کردند. فوتبالیست های فنرباغچه از روی صحنه پیاده نشدند و به طرز عجیبی با آنها درگیر شدند که منجر به خشونت فیزیکی شد.

این در حالی است که درگیری های داخل زمین در مسابقات قهرمانی ترکیه پیش از این جنجال های زیادی به پا کرده و حتی مدیران باشگاه نیز با داوران برخورد فیزیکی داشته اند و به نظر می رسد این وضعیت به هیچ وجه برای یوفا خوشایند نیست. ، و به فکر جریمه سنگین فوتبال ترکیه هستند.

محمود رضایف روزنامه نگاری است که ادعا می کند با یکی از مسئولان یوفا درباره اتفاقات بازی فنرباغچه و ترابزون اسپورت صحبت کرده است و پاسخی که دریافت کرده برای او بسیار تعجب آور بوده است زیرا یوفا همه چیز را از نزدیک دنبال می کند.

در پستی که وی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر کرد، آمده است: «این مقام یوفا تاکید کرد که تحقیقات کاملی در حال انجام است که می تواند منجر به محرومیت فنرباغچه از لیگ شود. اگر نقش فدراسیون فوتبال ترکیه ثابت شود جریمه های سنگینی در پی خواهد داشت.

او حتی مدعی شد که فکر می‌کند این اتفاقات می‌تواند منجر به اخراج تیم ملی ترکیه از جام ملت‌های اروپا در سال 2024 شود و سوپرلیگ ترکیه از نزدیک زیر نظر گرفته شود و هر حادثه‌ای جریمه شود.

این خبر بسیار بد و تکان دهنده برای فوتبال ترکیه است که حالا به دلیل رفتار هواداران و اتفاقات دیگری که در زمین رخ داده با عواقب سختی روبرو خواهد شد.