راز بزرگ خط حمله استقلال؛ ساپینتو چگونه رسوایی به راه انداخت؟

راز بزرگ خط حمله استقلال؛  ساپینتو چگونه رسوایی به راه انداخت؟

ریکاردو ساپینتو در استقلال به فرم ایده آل خود رسیده است و خبری از تغییرات بیشتر در ترکیب آبی ها مانند روزهای ابتدایی حضور این سرمربی پرتغالی در استقلال نیست و ساپینتو در تلاش است تا با حداقل تغییرات ترکیب خود را ترتیب دهد. نکته مهم در ترکیب آبی‌ها تثبیت موقعیت کوین یاماگا در سمت راست خط دفاعی استقلال و همچنین اعتماد ثابت ساپینتو به مثلث محمد محبی، مهدی کایدی و امیرارسلان مطهری است که نشان می‌دهد آنها به خط دفاعی استقلال رسیده‌اند. هماهنگی مورد نظر سرمربی پرتغالی و همین شرایط ایده آل باعث شد تا در کورس قهرمانی قرار بگیرند.

استقلال شب گذشته در اهواز موفق شد فولاد را با 2 گل شکست دهد و این برتری باعث شد که آبی ها نه تنها از رقیب سنتی خود در جدول عبور کنند، بلکه در فاصله 3 امتیازی از سپاهان صدرنشین فاصله داشته باشند تا در فاصله 7 هفته مانده به پایان فصل، شانس استقلال برای صعود قهرمانی در لیگ بیست و دوم افزایش خواهد یافت. در مسیر صعود آبی ها به بالای جدول، بدون شک 4 بازیکن تاثیر زیادی گذاشته اند که نشان از نگاهی به دوران حرفه ای آنها و همچنین عملکرد درخشان آنها در این فصل دارد.

کوین یاماگا

ستاره فرانسوی همانطور که عصای فرهاد مجیدی بود در لیگ بیست و دوم توانست ستاره استقلال سا پینتو باشد. یاماگا شب گذشته برای دومین هفته متوالی برای استقلال مقابل فولاد خوزستان گلزنی کرد با این تفاوت که ستاره آبی ها در بازی قبلی با گلگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و شب گذشته پاس زیبای محمد محبی را به گل تبدیل کرد. هدف. در این فصل یاماگا موثرترین بازیکن فصل بود و مهمترین نقش را در موفقیت آبی ها و جام حذفی ایفا کرد).

مهدی کایدی

کایدی در نیم فصل دوم موفق شد خود را شکل دهنده ترین بازیکن استقلال نشان دهد. ستاره ای کوچک و با تکنیک خوب، نه تنها گلزنی و گل آفرینی، بلکه در این فصل با کمک استقلالی ها بارها پنالتی های خود را به دست آورد که اوج آن تقابل حساس با تراکتور تبریز در جام حذفی بود. ستاره جوان آبی ها شب گذشته موفق شد گل دوم تیمش مقابل فولاد را به ثمر برساند تا به روند درخشان خود ادامه دهد و با 6 گل و یک پاس گل و البته 4 پنالتی برد (در لیگ برتر و جام حذفی) یکی دیگر از چهره های تاثیرگذار این تیم است. تیم استقلال

محمد محبی

بوچهری ستاره استقلال در هفته های گذشته بارها هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار داده تا برای تیمش گلزنی کنند، اما فرصت سوزی مهاجمان استقلال باعث شد که آمار محیبی تغییر نکند.یک ضربه سر چرخشی عالی راهی به کوین یاماگا پیدا کرد. گل اول استقلال مقابل فولاد. محبی شب گذشته دومین پاس گل خود را در لیگ بیست و دوم داد تا در کنار 5 گلی که برای آبی ها به ثمر رساند از او به عنوان سومین مهره کلیدی آبی پوشان یاد شود.

امیر ارسلان مطهری

مهاجم فرصت طلب استقلال در این فصل گل های حساسی برای تیمش به ثمر رساند که مهم ترین آن گل پیروزی مقابل نساجی در فینال سوپرجام فوتبال ایران بود. مطهری علاوه بر گلی که در سوپرجام زد، یک بار هم در جام حذفی توانست مشکل استقلال را حل کند و دروازه ملوان را خراب کند و سابقه 4 گل در لیگ برتر را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید