رسیدهای تراکنش آنلاین را از طریق نشان اوا بانک دریافت کنید


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1813819

اطلاع رسانی تراکنش های کمتر از 30 هزار تومان در حساب های بانک ملی ایران به زودی تنها از طریق سرویس بانک علامت اپلیکیشن ایوا و اپلیکیشن بله انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دریافت فیش آنلاین تراکنش در «بانک نشان» اپلیکیشن ایوا و «بله» با مزایای حسابداری و مدیریت مالی برای با ارزش از این طریق هزینه ها و درآمدهای خود را مدیریت می کنند.

نشان بانک، بانک تمام دیجیتالی در اپلیکیشن ایوا، گزینه دیگری برای تراکنش های آنی است که کاربر می تواند از طریق گزینه اطلاعات بانک ملی ایران به آن دسترسی داشته باشد.

«بله» اپلیکیشنی چند منظوره است که علاوه بر خدماتی مانند چت متنی و عضویت در کانال ها و گروه های اطلاع رسانی، خدمات بانکی و امکان دریافت تمامی تراکنش های مالی را به صورت فوری و از طریق دستی (ربات) «اطلاعات» این اپلیکیشن نیز ارائه می دهد. برای مصرف کنندگان در دسترس است.

این بازو نه تنها جزئیات تمام تراکنش های کاربر را نشان می دهد، بلکه به شما امکان می دهد یک بازه زمانی برای محدود کردن دوره مشاهده مشخص تراکنش ها، کل مبلغ واریز و برداشت به حساب و همچنین امکان فیلتر کردن سپرده تعیین کنید. و تراکنش های برداشت.

گزینه «مدیریت مالی شخصی» یکی دیگر از گزینه های جالب برای مصرف کنندگان است که برای اولین بار در سیستم بانکی امکان دریافت صورت های مالی گرافیکی و صورت های مالی متنی را برای کاربران فراهم می کند. همچنین مشتریان گرانقدر می توانند از طریق سامانه بانکی ملی «بام» و دستگاه های خودپرداز، تراکنش ها را به حساب خود دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید