رسیدگی به مناطق منفصل شهری و بازگشایی بازارچه های مرزی باید در دستور کار شورای حاکمیتی قرار گیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، حجت الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه کردستان در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: موضوع آب در حوزه مصرف، کشاورزی و صنعت است. یکی از مهمترین چالش های استان

وی افزود: وضعیت نامناسب استان از دیگر مشکلات استان کردستان است.

حجت الاسلام پور ذهبی گفت: سومین چالش مهم استان کردستان بیکاری جوانان و نداشتن درآمد پایدار و کار مناسب است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: مشکلات بخشداری و رسیدگی به استان کردستان توجه ویژه و اعتبارات ویژه دولت را می طلبد.

حجت الاسلام پور ذهبی از مرزهای استان کردستان به عنوان فرصتی مهم برای ایجاد اشتغال یاد کرد و گفت: امیدواریم با آغاز به کار منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

وی گفت: صنایع دستی و اماکن تاریخی از دیگر فرصت های شغلی در استان کردستان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دانشگاه های کردستان یکی دیگر از فرصت های مهم برای پیشرفت و توسعه استان است که پژوهشگران پیشرو هستند.

حجت الاسلام پور ذهبی، استاد محمدرضا ستاره از پیشتازان علم و تحقیقات جهان و کشور قربانی وضعیت نامناسب جاده های کردستان شد.

وی تصریح کرد: مهم ترین خواسته مردم از رئیس جمهور بازگشایی بازارچه های مرزی سیران آباد و سیف، برخورد با مناطق منفصل شهری استان، توسعه سرمایه گذاری دولتی و خصوصی و توسعه فرودگاه و راه آهن است. . و همچنین کمک‌های بیشتر برای گروه‌های آسیب‌پذیر که تحت پوشش مزایای اجتماعی و کمیسیون کمک هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید