رسیدگی قاطعانه دادستان شهرستان چابهار به هرگونه تصرف و صید ترال زمین / تحریم ایران موجب پیشرفت می شود


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816280

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری گفت: شهرستان چابهار ظرفیت های اقتصادی و انسانی زیادی دارد که باید در برنامه ریزی های دقیق از آن به خوبی استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان ارشد عصر امروز در شورای شهر چابهار با تبریک عید سعید فطر گفت: همه ادیان به ظاهر معتقدند و به ظاهر معتقدند. فقط این برای همه امت اسلامی نیست، وی گفت: شهرستان چابهار ظرفیت های ناشناخته بسیار زیادی دارد، این منطقه گنج ناشناخته ای است که باید کشف کرد وقتی به موقعیت جغرافیایی مکران نگاه کرد واقعا تعجب کرد که چرا در گذشته فلانی مثل اینکه او به دنبال کشف این منطقه نبود.

وی با تاکید بر اینکه چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است، گفت: شهرهای بندری زیادی در کشور داریم، اما بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است که باید برای توسعه این منطقه برنامه ریزی دقیقی داشت. “

دادستان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت نیروی کار بومی شهرستان استفاده شود، خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان باید از نیروی بومی چابهار استفاده کنند و برای شکوفایی و پرورش این ظرفیت برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به تحریم های گسترده غرب علیه کشور افزود: تحریم ها در برخی جاها ما را تحت تاثیر قرار داده و آسیب دیده است، اما این تحریم ها در بسیاری از جاها باعث رشد علمی بالایی شده است.

منتظری با بیان اینکه دادستان باید مدافع حقوق بشر باشد، تصریح کرد: دادستان شهرستان چابهار با هر فردی که بدون مجوز به زمین تعرض می کند برخورد قاطع داشته باشد و در صورت نیاز به حمایت بیشتر هم دادگاه های استان و هم دادگاه تهران آن را تایید می کنند.

وی با اشاره به ظرفیت اقتصادی و تولیدی شهرستان چابهار گفت: ما وظیفه داریم از سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان حمایت کنیم.

دادستان کشور گفت: دادستان شهرستان چابهار باید با هر گونه صید ترال اعم از داخلی و خارجی به شدت برخورد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید