رشته وزنه برداری در مقایسه با بقیه رشته ها مظلوم است

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور:

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه برداری یک ورزش سرکوب شده در کشور است و باید برای توجه بیشتر به آن کاری کرد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

سجاد انوشیروانی روز چهارشنبه در حاشیه هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز اظهار داشت: این رشته افتخارات بزرگی در رشته های مختلف برای کشورمان به ارمغان آورده است و یکی از 2 رشته پرافتخار ایران است.

وی با قدردانی از زحمات هیئت استان و باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب برای توسعه وزنه برداری افزود: این باشگاه در 2 سال گذشته فعالیت های گسترده ای در وزنه برداری داشته است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وزنه برداری یک ورزش در کشور مظلوم است

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: این ورزش مهم مرهون تلاش بزرگان، پیشکسوتان و باشگاه های ورزشی سراسر کشور است و همه باید قدردان آنها باشیم.

وی همبستگی وزنه برداران سرافراز کشور را برای رشد و اعتلای این رشته برشمرد و افزود: در بحث قهرمانی به درجات عمده توجه ویژه داریم چرا که آینده وزنه برداری کشور متعلق به آنهاست.

انوشیروانی گفت: مطمئنم در دو سال آینده وزنه برداری در کشور از هر نظر رشد چشمگیری خواهد داشت و باید به سمت شکوفایی حرکت کند.

و افزود: کشورمان با این همه ظرفیت می توانست میزبان رویدادهای مختلف بین المللی باشد اما این امر محقق نشد. رئیس فدراسیون جهانی حضور ملی پوشان در مسابقات را شخصا زیر نظر دارد که نشان از اقتدار وزنه برداری ایران دارد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: از سال آینده مسابقات لیگ برتر با حضور 10 تیم برگزار می شود و هدف ما افزایش کیفیت مسابقات است.

وی افزود: فدراسیون وزنه برداری تنها به دنبال درآمدزایی نیست، بلکه می خواهیم سطح دانش مربیان خود را افزایش دهیم. همچنین در 2 سال آینده کمپ 2 تیم ملی ساخته می شود.

انوشیروانی گفت: خوشبختانه خط اعتباری خانه وزنه برداری اهواز از سر گرفته شده و امیدوارم با کمک شرکت مناطق نفت خیز جنوب این مکان طی یک تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش، هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور از 22 آذرماه در اهواز آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.



آیا این خبر مفید بود؟