رشد 34 درصدی جذب مشارکت مردمی در سال جاری / اعطای اعتبار 376 میلیارد ریالی برای استخدام مددجویان قزوینی

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780447

معاون بهزیستی استان قزوین اعلام کرد؛

غفر رمضانی گفت: درصد جذب مشارکت های مردمی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفر رمضانی در گفتگو با صبح قزوین; وی با اشاره به تعهد اشتغال اجتماعی در استان در سال جاری گفت: در سال 1400 تعهد اشتغال اجتماعی در استان قزوین 753 نفر بوده و با توجه به اینکه در 6 ماهه دوم سال جاری میزان اعتبارات توسط بانک مرکزی، بنابراین پرداخت های ما در این مدت f.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون برای 176 نفر شغل ایجاد شده و قطعا تا پایان سال تعهد اشتغال در استان قزوین از طریق پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال برای مشتریان محقق می شود.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین بیان کرد: براساس بند ب تبصره 16 قانون بودجه امسال 37 میلیارد و 600 میلیون تن اعتبار برای اشتغال به بهزیستی استان قزوین اعطا شده است.

وی گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری که پرداخت وجوه اشتغال آغاز شد تا پانزدهم ماه جاری برای 111 نفر از مشمولان تحت پوشش بانک های موجود حدود 55 میلیارد ریال اعتبار داشتیم و تا پایان سال نیز وام پرداختی خواهد شد. جذب شود و ما می توانیم برای مشتریان.

رمضانی گفت: حدود 850 نفر از مددجویان شاغل دارای غرامت خوداشتغالی، کارفرمایی و غرامت هستند. زیرا مراقبت اجتماعی سه انگیزه برای کارفرمایان برای استخدام مددجویان دارای معلولیت دارد.


ایجاد شغل برای ۷۵۳ مشتری قزوینی در سال جاری

وی افزود: اگر مددجوی کار کند و حق بیمه خود را پرداخت کند، سازمان بهزیستی 23 درصد از سهم بیمه او را می پذیرد.

این کارمند گفت: در صورتی که کارفرما بتواند مددجوی مشمول کمک های اجتماعی را استخدام کند و حقوق و مزایای وی را طبق قانون کار پرداخت کند، 23 درصد بیمه کارفرما از مزایای اجتماعی پذیرفته و پرداخت می شود.

وی گفت: با توجه به مزایای بهره وری که اعتبارات آن کمی کمتر از وام خوداشتغالی و بیمه کارفرما است، توانسته ایم یارانه بهبود عملکرد معلولان را برای 96 نفر از افراد دارای معلولیت شدید و شدید پرداخت کنیم. صدمات. “

رمضانی افزود: بر اساس قانون به کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت شدید و بسیار شدید را استخدام می کنند 30 تا 50 درصد بیمه و حقوق آنها بر اساس قانون بودجه و قانون کلی حمایت از افراد دارای معلولیت پرداخت می شود.

وی گفت: سال گذشته سهم خوداشتغالی، کارفرمایی و غرامت بازدهی حدود 4 میلیارد و 800 میلیون تن بوده که از این میزان 80 کارفرما با استان قزوین قرارداد رفاهی داشته اند.

برگزاری دوره آموزشی کارگری برای 400 معلول

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه از 50 میلیون تن در سال گذشته به 100 میلیون تن در سال جاری افزایش یافته است که با سود 4 درصد به مشمولان پرداخت می شود. با بازپرداخت 7 ساله

وی افزود: برای حدود 400 نفر آموزش های شغلی ارائه شده است که امیدواریم این افراد نیز تا پایان سال از دریافت تسهیلات بهره مند شوند.

رمضانی در خصوص میزان جذب مشارکت های مردمی در سال جاری گفت: میزان مشارکت های مردمی جذب شده توسط مراکز دولتی و سازمان های مردم نهاد به صورت نقدی و بدون پول در شش ماهه نخست امسال بیش از 75 میلیارد ریال است که بیش از 56 میلیارد ریال است. ریال در سال گذشته

وی در پایان گفت: درصد جذب مشارکت های مردمی مراکز دولتی و غیردولتی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش داشته است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید