رفتار الهام بخش بر بازی تأثیر گذاشت

ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780833

مربیان تیم نساجی و فوتبال گل گهر پس از دیدار خود در نشست خبری حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تساوی یک بر یک مقابل گل گهر در نشست خبری گفت: بازی پر جنب و جوش، سخت و قوی بود. هر دو تیم در بازی شرایط تاکتیکی متفاوتی را امتحان کردند و تا آخرین لحظه هر دو تیم به دنبال نتیجه مطلوب بودند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که بازیکنان دو تیم سالم در این بازی قدرتمند به میدان آمدند. خدا را شکر با توجه به موقعیت تاکتیکی انتظار نتیجه بهتری داشتیم اما خدا را شکر می کنیم که دو سه بازیکن مصدوم شدند. گهر تیم خوبی است اما ما هم توانستیم به برنامه هایمان عمل کنیم.

مجتبی سرآسیایی پس از تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: انتظار داشتیم بازی بسیار سختی داشته باشیم. در نیمه اول بازی را مدیریت کردیم و با توجه به طرح کار فنی و تحلیلی که داشتیم، خوب حرکت کردیم.

وی افزود: موقعیت های گل خوب و عالی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و این پنالتی 90 دقیقه در زمین فوتبال است و شرایط برای تیمی که از موقعیت هایش استفاده نکند سخت می شود. موقعیت های گل زیاد در نیمه دوم اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد تمرکز تیم، نیمکت و حتی داور است که روی بازی تاثیر گذاشت که به خوبی لیگ برتر نیست.

سرآسیایی گفت: تیم گل گهر جریمه سنگینی دریافت کرد و هفته ها است که کالا نویه را به دلیل انتقاد ساده داور در زمین نداریم اما رفتار سرمربی حریف برای دقایقی قطع شد. ، موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. اگرچه داور سعی کرد بازی را کنترل کند اما این رفتار روی داوری هم تاثیر گذاشت.

وی افزود: می توانستیم این دیدار را با نتیجه بهتری ببریم اما از دست دادن موقعیت های گل زیاد و گلزنی به دلیل غفلت باعث شد تا بازی مساوی شود.باید هر روز برای بهتر شدن شرایطمان تلاش کنیم.

گهر سرمربی گل درباره ضعف مهاجمان تیم و اینکه آیا برای جذب مهاجم تلاش خواهید کرد یا خیر، گفت: ما مهاجمان خوبی داریم و سیستم بازی ما به گونه ای است که موقعیت های گل دیگر بازیکنان ما بیشتر از مهاجمان است. این روند از دست دادن موقعیت های گل ما قطعا تغییر خواهد کرد. از نظر جذب مهاجم خود قلعه نویی در حال انجام این کار هستند و در صورت نیاز خودشان این کار را انجام می دهند.

سرآسیایی درباره وضعیت داوری و مصدومیت امین گفت: از امین پرسیدم که از پشت پایش ضربه خورده است اما اینها اتفاقات ساده فوتبالی است. در یک صحنه می توان از یک تیم سوء استفاده کرد اما باید قبول کنیم که داور بازی را کنترل می کند و تصمیمی که می گیرد قابل احترام است و ما به داور احترام می گذاریم حتی اگر تصمیمات او به ضرر ما باشد. بازی را به تساوی کشیدیم که توانستیم سه امتیاز و حتی گل های زیادی را به ثمر برسانیم و آن دو امتیاز را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید