رفتار حرفه ای فدراسیون با داوران بسیار ارزشمند است

ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801063

یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت داوران به نکات مختلفی اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان در ابتدا گفت: کشور از این اقدام بسیار خرسند است و به دور از بار روانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. این موضوع یکی از برنامه های انتخاباتی رئیس فدراسیون بود و با حمایت وی اجرایی شد. خوشبختانه وعده های مبارزاتی عزیز هادم که در ماه مارس داده شده بود یکی پس از دیگری در حال انجام است.

وی ادامه داد: آنچه برای من و قضات مهم است بحث مالی نیست، بحث احترام و رفتار حرفه ای نسبت به قوه قضائیه است که بسیار ارزشمند است و ما را به آینده امیدوار کرد. تشکر ویژه از اعضای هیئت مدیره به خصوص عزیزی هادم که واقعا دل در دریا دارد و بسیار خوش فکر است. خدای نکرده در جاده کنار او باشیم و داوران در کنار جامعه فوتبال از زندگی ورزشی خود لذت ببرند.

افشاریان افزود: با توجه به اینکه داوران مشکلات دیگری از جمله تامین البسه دارند، دستورات لازم از سوی رئیس فدراسیون برای توافق با برند و رفع سایر مشکلات داوری در نیم فصل دوم یا با این برند صادر شد. تاخیر کمی.”

رئیس کمیسیون قضات گفت: قضات نیز باید خوشحال باشند که در مجتمع فدرالی کار کنند که احترام و کرامت از اصول رفتار اوست. از طرفی انتظار داریم خود داوران در نیم فصل با رفتار، تمرکز و یادگیری حرفه ای تری کار خود را به درستی انجام دهند. روزهای خوبی برای قضاوت است و خدا را شکر می کنم که خنده های داوران را هم دیدیم. باز هم از برخورد حرفه ای فدراسیون نسبت به داوران تشکر می کنم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون در پایان گفت: باید شاهد اولین صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت های آسیا و اخراج آنها بودیم که هدفمند و آبرومندانه بود. رئیس فدراسیون که برای فوتبال بانوان اهمیت زیادی قائل است و باید از نایب رئیس و اعضای هیات مدیره و همه افرادی که در کنار این تیم بودند تشکر کنم. امیدواریم این تیم در مسابقات هند به حق خود برسد. همچنین در حال برنامه ریزی یک صعود بسیار سریع و ارزان برای تیم ملی مردان هستیم و فراموش نکنیم که در سال جام جهانی هستیم و همه باید در این شور ملی سهیم باشیم. همه باید کنار هم باشیم و از طرف تیم ملی شادی ها را تقسیم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید