رفتار وحشیانه نماینده افراط گرایی اسرائیل پس از پیروزی هشام ابو حوش

ساعت: 04:20
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798034

این اعتصاب غذای 141 روزه به دنبال دستگیری فلسطینی ها صورت گرفت

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ایتمار بن غفیر، یکی از اعضای راست‌گرا و سرسخت کنست، در اقدامی تحریک‌آمیز به بیمارستان آساو هارویه، محل نگهداری هشام ابو حوش، رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های عربی، پیروزی هشام ابو حوش پس از اعتصاب غذای 141 روزه خشم افراطیون رژیم صهیونیستی را برانگیخت. شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ایتمار بن غفیر، یکی از اعضای راست‌گرا و سرسخت کنست، در اقدامی تحریک‌آمیز به بیمارستان آساو هارویه، محل نگهداری هشام ابو حوش، رفته است. این شبکه تاکید کرد که ابن غفیر خشمگین است و دولت صهیونیستی را به تسلیم شدن در برابر حماس و جهاد اسلامی از ترس از سرگیری درگیری های غزه و موافقت با آزادی این اسیر فلسطینی متهم کرد.

در پی ورود نماینده تندرو رژیم صهیونیستی به بیمارستان، تعدادی از فعالان فلسطینی و اعضای خانواده هشام ابو حوش با ایتمار بن غفیر که به اجبار وارد اتاق بیمارستان خود در بیمارستان آساو هرویه شد، درگیر شدند.

حازم قاسم سخنگوی حماس تلاش جنایتکارانه پارلمان اسرائیل برای حمله به هشام ابو حوش را محکوم کرد. وی تاکید کرد: رفتار تروریستی بن غفیر میزان افول صهیونیست های افراطی و میزان ناامیدی دشمن از پیروزی های پی در پی مردم فلسطین را نشان می دهد.

هشام ابو حوش پس از 141 روز به اعتصاب غذای خود پایان داد و رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید