رفع غبار محرومیت از روستاهای گلستان با همت بسیجیان

ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786239

رئیس بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا گلستان گفت؛

قربانی گفت: مهندسان بسیجی به گروه های جهادی تقسیم می شوند و به مناطق فقیرنشین و روستایی که نیازمند خدمات تخصصی در زمینه های مختلف هستند اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم گربانی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری یکی از شاخه های جوان و البته تخصصی بسیج است که به منظور ایفای نقش بیشتر بسیجیان در عمران راه اندازی شده است. و حوزه معماری کشور.»

مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا گلستان ادامه داد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری یکی از بخشهای تخصصی بسیج است که با هدف جذب و ساماندهی مهندسین مرتبط با رشته های عمران، شهرسازی، معماری و سایر رشته های مرتبط فعالیت می کند.

قربانی تصریح کرد: در کارگروه ها مشکلات مربوط به حوزه های مربوطه بررسی و راهکار ارائه می شود و این تصمیمات به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود تا بتوانیم در بخش های مختلف مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: هدف بسیج سازندگی و معماری این است که در سمینار تخصصی تر و به صورت کلی تری در اتاق فکر به این موضوعات بپردازیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف بسیج مهندسین و معماری، ارائه خدمات به اقشار ضعیف و ضعیف است و مهندسان بسیجی به گروه های جهادی تقسیم و به مناطق فقیرنشین و روستایی اعزام می شوند که نیازمند خدمات تخصصی در حوزه های مختلف هستند. .

قربانی خاطرنشان کرد: مشکلات زیرساختی رصد می شود و با کمک دستگاه های اجرایی سعی در رفع مشکلات و اجرای پروژه ها در مناطق ضعیف و اولویت دار داریم.

وی یادآور شد: در مواقع بحران که مناطق آسیب دیده نیازمند کمک هستند بسیجیان، مهندسان، معماران و خدمات رسان به میدان می آیند.

بازید رئیس مهندسی عمران سپاه نینوا گلستان به طرح توسعه روستاها اشاره کرد و گفت: در این طرح هر کدام از مراکز ما با نظر مسئولان شهری و استانی روستای محروم و فقیر را انتخاب و هماهنگی لازم را انجام می دهند. بسیج گروه های جهادی به این روستاها اعزام می شود.

قربانی افزود: در این طرح روستای محروم انتخاب می شود و هدف ما خدمات رسانی و محرومیت زدایی در این روستاها است. به همین دلیل گروه‌های جهادی تشکیل داده‌ایم که با شورا، دهیار و دهیاران جلساتی برگزار می‌کنند و به مشکلات زیرساختی روستا توجه می‌کنند و اولویت‌بندی می‌کنند و سعی می‌کنند بر این اساس برنامه‌ریزی کنند و با بسیج و با وام‌های عمرانی جذب و اقدام کنند. سایر بخش ها و جذب موسسات خیریه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید