چشم انداز دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره مناطق و روستاهای مرزی است


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918139

آیت الله رئیسی چشم انداز دولت سیزدهم را رفع محرومیت از چهره مناطق و روستاهای مرزی عنوان کرد و گفت: روستاها باید به عنوان یک مجموعه تولیدی کارآمد فعالتر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سید ابراهیم رئیسی که در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت به خراسان جنوبی سفر کرده بود، در دومین روز از این سفر دو روزه در دومین روز از صبح امروز جمعه در مرکز حضور یافت. از روستای مرزی Llano، منطقه Darh شهرستان، خارش، و همچنین مردم. مرزبان ملاقات کرد و صحبت کرد.

رئیس جمهور در جمع مردم این منطقه مرزی شهرستان سربیشه گفت: دولت و نیروهای انقلابی برای محرومیت زدایی و مشکلات به این منطقه مرزی و کم برخوردار نگاه می کنند.

آیت الله رئیسی همچنین گفت: امروز همه بسیج شده اند تا با همت همگان و پیگیری و حمایت دولت که وظیفه آن است و سپاه که خدمت می کند مشکلات مردم در این منطقه مرزی حل شود. در این منطقه.

وی با بیان اینکه امروز شاهد کارهای زیادی برای محرومیت زدایی در این منطقه هستیم، گفت: سپاه با تلاش جهادی در حال آبرسانی به روستاها است و حضور روستاییان در روستاها برای دولت سیزدهم بسیار مهم است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خروج از روستا بسیار آسان است اما زندگی در حاشیه شهرها مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلات و آسیب ها را افزایش می دهد.

آیت الله رئیسی در ادامه افزود: این روستا و منطقه باید به عنوان یک مجتمع تولیدی کارآمد فعالتر شود. خوشبختانه زنان و مردان در روستاها و شهرها فعال هستند و از محصولات آنها بهره مند می شوند.

وی در پایان خطاب به مرزنشینان روستای لانو تاکید کرد: با تلاش خود شما و حمایت های دولتی باید در مدت کوتاهی کمک کنیم تا چهره این مناطق روستایی و مرزی تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید