عزم دولت سیزدهم برای زدودن غبار محرومیت از چهره کشور است


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877551

گلمعلی حیدری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات زیادی به مردم ارائه شد، گفت: بسیج در قالب نیروهای جهادی به کمک مردم آمد و دولت سیزدهم مصمم است غبار محرومیت را از چهره بزداید. مناطق محروم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در پایان آخرین اجلاسیه کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایر گفت: این استان با بیش از 2400 شهید در قالب کمر بنی هاشم حماسه ساز شد. تیپ

وی افزود: شهید محمد سلیمانی از رزمندگان شهید این استان بود که در بازفت از سپاه به تنهایی به جبهه اعزام شد. او به خاک سپرده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز وحدت به فرموده مقام معظم رهبری مایه خیر و برکت مردم است و با این جنگ حماسه آفریدند.

حیدری گفت: عشایر چهارمحال و بختیاری میزبان کنگره شهدای عشایر هستند اما از محرومیت رنج می برند و نتیجه آن کوچ انسان است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات زیادی به مردم ارائه شد، گفت: بسیج در قالب نیروهای جهادی به یاری مردم آمد و دولت سیزدهم مصمم است غبار محرومیت را از چهره محرومان بزداید. مناطق. “

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آمادگی داریم با حکومت جهادی به یاد هر شهیدی مشکلات مردم را حل کنیم، با اتحاد و همدلی مردم طعم شیرینی و حکومت جهادی را بچشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید