رفع کمبود واکسن آسترازنکا با البرز/ واکسیناسیون رنگ کرون آبی می شود

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791495

مهرداد بابایی گفت: مراجعه به بیمارستان های البرز به کمتر از 1000 نفر در روز رسیده است و در 24 ساعت گذشته 23 نفر به بیماری عروق کرونر مبتلا شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی کرونا در استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با اشاره به پایداری این ویروس در استان گفت: رنگ تمام شهرستان های البرز آبی است اما باید هوشیار و آماده مقابله با امواج احتمالی باشیم.

مهرداد بابایی افزود: مراجعه به بیمارستان های البرز به کمتر از 1000 نفر در روز رسیده است و در 24 ساعت گذشته 23 نفر به بیماری عروق کرونر مبتلا شده اند. در حال حاضر 232 نفر در بیمارستان بستری هستند و فوتی ها صفر است. رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: طرح هوشمند کرونا امروز در دستگاه های اجرایی، حمل و نقل عمومی و بین شهری، واحدهای عشایری و برون شهری و پژوهش های آموزشی اجرا می شود.

بابای با تاکید بر اینکه کمبود پرسنل در بخش ها به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا غایب تلقی می شود، تصریح کرد: در صورت عدم دریافت 2 نوبت واکسن و نداشتن مدارک خدماتی از دستگاه ها، مراجعین بخش دریافت نمی کنند.

وی گفت: در حال حاضر 4 میلیون دوز واکسن کراون در البرز و 2 میلیون نفر معادل 80 درصد در استان تزریق شده است و 200 هزار نفر در خارج از استان واکسن دریافت کرده اند که در مجموع 90 درصد از شهروندان البرزی هستند. در برابر ویروس کراون “آنها واکسینه شده اند.

بابایی افزود: افرادی که سینوفارم و برکات را بعد از 3 ماه دریافت کرده اند و افرادی که اسپوتنیک و استرازنکا دریافت کرده اند می توانند بعد از 6 ماه نوبت سوم را مصرف کنند. نوبت سوم قطعا سطح آنتی بادی را در بدن حفظ می کند.» کم کم و خوشبختانه کمبود واکسن آسترازنکا در البرز برطرف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید