تزریق واکسن کرون در البرز از 3 میلیون و 400 هزار دوز گذشت / هیچ مدیری اجازه ندارد دانش آموزان را به مدرسه بسپارد

ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786352

مهرداد بابایی گفت: بیش از 93 درصد دانش آموزان بالای 12 سال در البرز واکسینه شده اند اما هیچ مدیری اجازه تعهد دانش آموزان به مدرسه را نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود سردی هوا و شرایط محیطی برای افزایش این بیماری، روند کاهش این ویروس در البرز ادامه دارد، در گفت و گو با خبرنگار تیتریک، گفت: شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ با رنگ زرد همراه هستند. به آبی تغییر کرده اند.

مهرداد بابایی افزود: هم اکنون رنگ تاج در 3 شهر طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ آبی و بقیه زرد است. آنها کار کردند.

وی افزود: بیش از 60 درصد افراد واجد شرایط دو نوبت واکسن کراون را به عنوان مکمل دریافت کرده اند و بیش از 93 درصد دانش آموزان بالای 12 سال واکسینه شده اند. ” او گفت..

بابایی افزود: از امروز امکان بازگشایی مدارس به صورت حضوری وجود دارد اما این امر منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است. والدین دانش‌آموزان و مدارس باید این موضوع را جدی بگیرند تا خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در هوای سرد افزایش نیابد.»

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: در این آموزش بر رعایت روش های بهداشتی و تلفیقی تاکید شده است به این معنی که دانش آموزان در برنامه ریزی مدرسه می توانند از شرایط غیرحضوری و شخصی استفاده کنند بنابراین هیچ اجباری برای حضور وجود ندارد. «هیچ دانش آموز به خصوص زیر 12 سال وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید