رقابت های اسپانیا معیار خوبی برای تیم ملی است

زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798345

مدیر تیم ملی هندبال حضور در مسابقات چهارجانبه اسپانیا را زمینه خوبی برای محک زدن تیم های ملی ارزیابی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کیوان صادقی مدیر تیم ملی هندبال با حضور در مسابقات تدارکاتی اسپانیا گفت: تیم ملی به بازی های دوستانه نیاز دارد و امیدوارم مسابقات اسپانیا زمین خوبی برای تست بازیکنان باشد. “

وی افزود: متأسفانه بیماری برخی از بازیکنان در اردوی قبل باعث شد تا کمی از برنامه ریزی خود عقب بمانیم، اما بازیکنان باید فشار بدنی بیشتری را تجربه می کردند و برای مسابقات عربستان آماده می شدند و به همین دلیل راهی مسابقات اسپانیا شدیم.

صادقی با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا برای گروه ایران نیز خاطرنشان کرد: هندبال ایران جزو هشت تیم برتر آسیاست و در مرحله گروهی مشکلی وجود ندارد. اما مهم صعود به عنوان تیم اول یا دوم گروه است. اگر بتوانیم عربستان را شکست دهیم و به عنوان تیم اول گروه ادامه دهیم راه بهتری برای ادامه مسابقات و قرار گرفتن در جمع بهترین تیم ها و کسب سهمیه جهانی خواهیم داشت اما اگر به عنوان دومی به مرحله بعد صعود کنیم. تیم در گروه دشوار خواهد بود.

مدیر تیم ملی هندبال در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان در لحظات پایانی هر بازی به خوبی از خود دفاع کنند و تصمیمات خوبی بگیرند چرا که همیشه کار در هندبال در لحظات آخر و گلزنی سخت است. یا قرعه کشی امیدوارم این بار شرایط به سهمیه مسابقات جهانی برسد. در کل نباید فراموش کنیم که در مسابقات قهرمانی آسیا حریفان آسانی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید