رقابت های هندبال قهرمانی بانوان جهان دختران ایرانی با قهرمان دو دوره المپیک / هندبالیست ها در نبرد با نروژ

ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789559

دومین دیدار تیم ملی هندبال بانوان ایران در جام جهانی مقابل نروژ برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از بیست و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی بانوان اسپانیا از ساعت 23 یکشنبه 14 آذرماه به وقت ایران به مصاف تیم ملی نروژ خواهد رفت. . .

بانوان ایران در اولین تلاش جهانی خود در اولین بازی خود مقابل رومانی به میدان رفتند و در نهایت مغلوب آن تیم شدند.
مینا وطن پرست شش گل به ثمر رساند و مریم یوسفی، سونا بیداد، الناز قاسمی، بهار ایزدگشاب و عطیه شهسواری در دیدار مقابل رومانی هر کدام با یک گل دروازه را باز کردند.

ایرانی ها یکشنبه شب به مصاف نروژ می روند نروژی ها اعم از زن و مرد همیشه جزو مدعیان اصلی هندبال اروپا و جهان بوده اند.

تیم هندبال بانوان نروژ با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز در بازی های المپیک، سه قهرمانی جهان و چهار نایب قهرمانی و همچنین هشت دوره قهرمانی اروپا، تابستان امسال در المپیک توکیو به مدال برنز دست یافت.

ترکیب تیم ملی نروژ که همگی از ستاره های مطرح دنیای هندبال هستند را افرادی تشکیل می دهند که در حال حاضر در قاره سبز به عنوان ارکان اصلی تیم های باشگاهی خود حضور دارند.

تیم هندبال زنان نروژ اغلب از گیور آئودی مجارستان به عنوان بهترین باشگاه هندبال زنان در جهان است که در اولین بازی خود در جام جهانی قزاقستان را با نتیجه 18 بر 146 شکست داد.

در داخل دروازه، سیلیه سولبرگ، کاملیا حرم در گوش چپ، استین افتدال روی تیر افقی، ورونیکا کریستینسن در جناح چپ و کری دال به عنوان ارتوپد تیم ملی نروژ را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید