هندبال قهرمانی جهان هندبالیست های ایرانی چه گفتند؟

ساعت: 19:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923112

هندبالیست های ایران درباره مرحله دوم مسابقات جهانی هندبال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پویا نوروزی نژاد بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان 203، گفت: خوشحالم که صعود کرده ایم. به مرحله بعدی جام جهانی رفتیم.” بازی سختی مقابل شیلی داشتیم اما خدا را شکر پیروز شدیم و در بازی بعدی مقابل مونته نگرو و اسپانیا که دو تیم باتجربه و مدعی هستند، نتیجه را از دست دادیم.
نوروزی نژاد ادامه داد: خدا را شکر با دومین حضور خود در جام جهانی موفق شدیم به مرحله نهایی صعود کنیم. این اتفاق برای اولین بار در هندبال ایران رخ می دهد. این صعود را باید به جامعه هندبال ایران تبریک گفت.

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در پایان گفت: در مرحله بعد کارمان سخت تر است، باید مقابل تیم هایی بازی کنیم که همگی مدعی مدال هستند و بسیار باتجربه هستند. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.


محمد سیاووشی: بازی های سختی در مرحله مقدماتی داشتیم/ باید از بازی با فرانسه لذت ببریم

محمد سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی جام جهانی 203 گفت: خدا را شکر با پیروزی مقابل شیلی توانستیم از گروه خود خارج شویم تا به مرحله نهایی جام جهانی صعود کنیم. گروه بسیار سختی داشتیم اما توانستیم به عنوان تیم سوم گروه به میدان برویم. بازی های بسیار سختی مقابل شیلی، مونته نگرو و اسپانیا داشتیم.

سیاواسی افزود: بالاخره پیشرفت کردیم و در این مرحله با تیم های اسلوونی، فرانسه و لهستان به رقابت می پردازیم. فرانسه جام جهانی و المپیک را در دست دارد، باید منتظر بازی مقابل این تیم باشیم. اسلوونی تیم خوبی دارد و توانست میزبان این رقابت ها را با 10 گل شکست دهد. لهستان نیز میزبان این مسابقات است.

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان افزود: مسابقات از فردا آغاز می شود و باید ببینیم چه می شود. امیدوارم بتوانیم در این مرحله پیروز شویم و سربلند به ایران برگردیم.

صابر حیدری: حضور در جام جهانی کار ما را در آسیا راحت می کند/ در مرحله نهایی تمام تلاشمان را می کنیم.

صابر حیدری بازیکن جوان تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقات جهانی 203 گفت: خوشحالم که به دست آوردیم. حاصل تلاش چندین ساله بازیکنان، مربیان و فدراسیون بود که توانستیم تاریخ بنویسیم. برای اولین بار از مرحله مقدماتی مسابقات جهانی صعود کردیم. شرایط بسیار خوبی داریم و آمادگی و تجربه بیشتری پیدا کرده ایم. توانستیم اشتباهات خود را مقابل تیم های برتر کم کنیم. این به ما کمک می کند تا در آسیا راحت تر کار کنیم.

حیدری اضافه کرد: برای دور بعدی مسابقات آماده هستیم و منتظر بازی با تیم های خوبی مانند اسلوونی، فرانسه و لهستان هستیم. ما شخصا مشتاقیم که بتوانیم مقابل اسطوره های هندبال جهان که در تیم های مقابل حضور دارند، بازی کنیم و تجربه کسب کنیم.

بازیکن جوان تیم ملی هندبال مردان گفت: در مرحله مقدماتی دیدارهای سختی به خصوص مقابل شیلی داشتیم. خدا را شکر بازی های خوبی انجام دادیم تا تجربه بیشتری کسب کنیم و برای رقابت با حریفان در مرحله بعد آماده شویم. این تیم ها بهترین های دنیا هستند و برای ما خیلی خوب است که بتوانیم مقابل بهترین تیم های دنیا بایستیم. امیدوارم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و تمام تلاشمان را بکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید