رمز قهرمانی پرسپولیس از کلام سلطان سرخ

وی ادامه داد: سپاهان بودجه خوبی داشت و استقلال هم تیم بدی نبود. قهرمان نشدن استقلال و سپاهان چیزی از ارزش های آنها کم نمی کند اما چند بازی مقابل پرسپولیس انجام دادند. در مجموع امیدوارم یحیی با پرسپولیس به قهرمانی آسیا برسد تا رکورد تاریخ یحیی را ثبت کند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط مدیریتی این باشگاه و البته استقلال خاطرنشان کرد: آنها باید وضعیت مدیریتی را سامان دهند. به نظر من حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش که اهل ورزش هم هست باید دخالت کند و اجازه ندهد افراد غیر ورزشکار در ورزش و فوتبال دخالت کنند.

پروین ادامه داد: به نظر من هر یک از باشگاه ها باید به مدت 5 سال به یک شرکت واگذار شود و اگر عملکرد آن شرکت ها بد است، دو باشگاه از آن شرکت ها بگیرند.

وی افزود: تنها استرس من این است که پرسپولیس هم مثل استقلال از آسیا حذف شود، تمام خوشحالی پرسپولیس حضور در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی است. وقتی پرسپولیس خدای ناکرده در آسیا نیست چرا باید در لیگ یا جام حذفی باشد؟

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد رضا درویش در این باشگاه نیز گفت: درویش بنده خداست، می خواهد در پرسپولیس حساب باز کند و بدهی های گذشته را بدهد. میلیارد تومان! متاسفانه حساب های پرسپولیس هر روز بسته می شود و ثروت درویش باید مدام نگران بدهی های باشگاه باشد.

پروین در پاسخ به این سوال که فکر می کنید کدام بازیکن نقش بیشتری در قهرمانی پرسپولیس داشت، گفت: همه بازیکنان خوب و شایسته احترام بودند. زمانی که خودم مربی بودم، معتقد بودم که ما مربیان در تمام طول زمین مربی بودیم و تاثیرگذار بودیم و در زمین این بازیکنان بودند که زحمت کشیدند. اما به نظر من وحید امیری یک شاهکار است و از نظر فوتبالی و اخلاقی همتا ندارد. ماشالا او می تواند در هر جای زمین برای پرسپولیس بازی کند جز در دروازه.

دیدگاهتان را بنویسید