خریدهای یحیی راز رمز قهرمانی پرسپولیس است

خریدهای یحیی راز رمز قهرمانی پرسپولیس است

پرسپولیس در حالی توانست هشتمین عنوان قهرمانی خود را در تاریخ لیگ برتر جشن بگیرد که بازیکنان جدید این تیم در این فصل عملکرد خوبی داشتند و به قهرمانی سرخ ها کمک کردند. پرسپولیس تابستان گذشته شروع بسیار داغی داشت و ستاره های باکیفیتی را به ترکیب خود اضافه کرد. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، سعید صادقی، یورگن لوکادیا، سینا اسدبیگی و شیخ دیابته ستاره هایی بودند که پرسپولیسی شدند و اکثر آنها فصل بسیار خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس با این خریدهای خوب از ابتدا یک گام جلوتر از رقبای خود قرار گرفت و مشخص بود که این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. ستاره هایی که تابستان گذشته به پرسپولیس آمدند توانستند تا حد زیادی نقاط ضعف این تیم در فصل قبل را پوشش دهند. ترکیب این افراد با ستاره های قبلی پرسپولیس باعث شد تا یحیی و تیمش بر بام فوتبال ایران باشند.

پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی اگرچه لوکادیا بهترین گلزن خود را از دست داد اما توانست آل کثیر و پریرا را وارد زمین کند. عیسی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در بازی های پایانی فصل بود و پریرا نقش کوچکی در قهرمانی تیمش داشت.

قهرمانی پرسپولیس در این فصل بار دیگر نشان داد که لیگ با نقل و انتقالات تیمی آغاز می شود و چقدر خریدهای خوب و با کیفیت می تواند در طول فصل برای تیم مفید باشد. یحیی در نقل و انتقالات دست روی خیلی از بازیکنان خوب گذاشت و مدیران پرسپولیس با سرمربی تیمشان همکاری کردند و در پایان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید