مرز رمز و راز ظرفیتی منحصر به فرد است که ما هنوز از آن محرومیم


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817218

بشاره کاظمی در اولین بازدید از پایانه مرزی رازی درباره ظرفیت های موجود گفت: مرز رازی ظرفیت استراتژیک منحصر به فردی دارد که همچنان از آن محروم هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، ذبیحولا کاظمی در اولین بازدید از پایانه مرزی رازی با تاکید بر تکمیل پایانه گفت: با وجود ظرفیت بی نظیر مرز رازی هوی، متاسفانه مسئولان کشوری با تأخیر اقدام کردند و گفتند در سال جدید باید از تمام ظرفیت های موجود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان برای تسهیل در عبور و مرور مسافران و افزایش تردد در این گذرگاه مرزی استفاده کنیم.

وی افزود: این مرز با پیشرفت 5 درصدی در آینده نزدیک آماده افتتاح است اما باید زودتر از آنچه که متأسفانه عوامل مختلف باعث شده از این ظرفیت بی نظیر محروم بمانیم، شاهد افتتاح آن می بودیم.

کاظمی با اشاره به افزایش تردد مسافر از مرزهای آذربایجان غربی گفت: برای ایرانیان سفر از طریق هوی آن به ترکیه ارزانتر از سفر به سایر نقاط کشور است و باید زیرساخت های شبانه روزی در این مرز را فراهم کنیم. در اسرع وقت – یک زمان کوتاه.

سرپرست استان هوی آن گفت: نقش مرز رازی در کاهش سفرهای زمینی به ترکیه، ایمنی بیشتر جاده ها، کاهش هزینه های سفر از جمله مولفه هایی است که سال گذشته بیشترین ثبت نام برای سفر به وان و ترکیه را به ثبت رساند. جاده هوی آن. برنامه ریزی لازم رسیده بود و باید برای رفاه حال مسافران و گردشگران هم در مسیر رازی و هم در هوی آن انجام می شد.

کاظمی گفت: توجه به همه امکانات و استفاده بهینه از همه ظرفیت های کشور یکی از رموز موفقیت در توسعه است و با تکمیل و توسعه مرز رازی هوی شاهد توسعه اقتصادی، رونق و درآمد بیشتر خواهیم بود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید