با تغییر دکوراسیون سقف فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838015

صاحب یک خانه قدیمی با بازسازی اتاق زیر شیروانی، فضایی منحصر به فرد را با ترکیب دکوراسیون جدید و قدیمی طراحی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; سقف های طبقه سوم در خانه های قدیمی اغلب دارای ویژگی هایی هستند که می توان با طراحی مجدد، فضایی ایده آل و منحصر به فرد در آن فضا ایجاد کرد.

به گزارش مجله لایف استایل، گرگ هاسال، صاحب یک خانه قدیمی می گوید: در خانه های قدیمی، این فضا مکانی اضافی است که بر عرفان آنها می افزاید.

وی ادامه می دهد: مردم همیشه دوست دارند در خانه های قدیمی زندگی کنند و این یک چالش و فرصتی است که می توان از آن برای انجام کارهای مختلف با ویژگی های این مکان استفاده کرد.

اولین تلاش او بازی با خانه ای قدیمی در جنوب لندن بود که یک اتاق نیمه کاره را به یک آپارتمان مجلل تبدیل کرد. حسال می گوید: «این یک فضای ابتدایی بود که با بازسازی از آن نهایت استفاده را بردیم.

97445d82 cbe4 44ab b5ac 9676833ec140 خبر خاکستری

طراحان ریورساید چیدمانی ایجاد کردند که به او اجازه می‌داد از فضا نهایت استفاده را ببرد و یک حمام بزرگ و وسایل زیبایی و همچنین حمام و لوازم جانبی اضافه کرد.

چالش هایی در این فضا برای بازسازی وجود داشت یکی از چالش ها پنجره بالای پله ها بود که تمام نورگیرها به آن تعویض شد و سایدینگ جیمز هاردی برای ارتقای دیوارهای بیرونی اضافه شد.

ستون‌های آجری فضای قدیمی را خراب کرده‌اند و هاسل می‌گوید که احتمالاً رولپلاک‌های داخلی بوده‌اند که با آجر قرمز بیرونی خانه همخوانی ندارند.

وی ادامه می دهد: استفاده از این سبک ترکیبی از تزئینات قدیمی و جدید است و همچنین با دیوار آجری روی پله ها این فضا را تکمیل می کنند. این هدفی بود که صاحبان خانه می خواستند در این فضا قرار دهند.

25956c2b 27b3 42d5 9b51 fce0caab3a52 خبر خاکستری

همچنین در حین بازسازی جدید، یک کابینت دیواری و دو کابینت اضافی به خانه اضافه شد و کف بلوط در سراسر اتاق کشیده شد.

این سقف نیز مانند سایر سقف ها در زمستان بسیار سرد و در تابستان بسیار گرم است، بنابراین عایق کاری جدید چالشی جدی بود.

c34fa931 31a3 4e7d 95ab 2a7f3c8e0563 خبر خاکستری

هاسل در پایان می گوید: صرف نظر از دکوراسیون داخلی و طراحی، عایق بندی مناسب این فضا جزء جدایی ناپذیر تبدیل اتاق زیر شیروانی به فضایی جدید و ایده آل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید