رنگین کمان معادن ایران; فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذاران / توانایی بی نظیر برای ایجاد تحول اقتصادی

ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784398

سیستان و بلوچستان که به عنوان رنگین کمان معادن ایران شناخته می شود، فرصتی بکر برای سرمایه گذاران است، ظرفیتی منحصر به فرد که اگر در نظر گرفته شود، تغییرات اقتصادی را رقم خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سیستان و بلوچستان اگرچه عنوان محرومیت را یدک می کشد اما مملو از فرصت های بکر و کم نظیر است. این منطقه عظیم به ویژه در حوزه معادن دارای ظرفیت های بی شماری از جمله رنگین کمان معادن ایران است. فراموش نکن.

استانی که در واقع می توان آن را بهشتی برای سرمایه گذاران دانست، بله، اینجا یک فرصت بی نظیر برای فعالان این حوزه است، افرادی که می توانند در این حوزه ارزشمند سرمایه گذاری کنند، بسیاری از پتانسیل های آن. دگرگونی.

وجود معادن بسیار غنی در روستا و لزوم جذب سرمایه گذار

حسین مدرس کیابانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان دارای امکانات بی نظیر و معادن بسیار غنی است که باید حضور سرمایه گذاران را در این استان پهناور تضمین کند.

وی افزود: به همین منظور مرکزی برای جذب سرمایه گذاری در استان های سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است و از هر ظرفیتی برای جذب سرمایه گذار در این استان استفاده خواهیم کرد.

a072f561 6c94 438d bd34 c2b1f1dc121b خبر خاکستری

رتبه اول برای کشف ذخایر معدنی

به گفته سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، طی سه سال گذشته 256 میلیون تن ذخایر معدنی در استان کشف شده است که این منطقه رتبه نخست کشور را از نظر ذخایر معدنی شناسایی شده دارد. سال

وی افزود: سیستان و بلوچستان از نظر ذخایر آنتیموان، منیزیت و تیتانیوم در رتبه اول کشور و از نظر ذخایر سنگ طلا در رتبه ششم کشور قرار دارند.

انجام 3000 متر حفاری در زمینه اکتشاف مواد معدنی مس و طلا

محمودرضا رحمتیان معاون امور معادن و صنایع معدنی صمت و صمت بلوچستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این استان در سال گذشته جزو بهترین استان های کشور از نظر ذخایر معدنی و طلای آزاد بود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 3 هزار متر چاه در حوزه اکتشاف معدنی مس و طلا در استان حفر شده است.

رحمتیان خاطرنشان کرد: شناسایی مواد معدنی و فعال شدن معادن و ایجاد صنایع مرتبط با معادن در سیستان و بلوچستان زمینه اشتغال چشمگیری را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید