رنگ تاج اشتهارد زرد شد. یک واکسن یا زیرسویه Omicron BA5 باید با علائم عمومی گوارشی تزریق شود.


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882194

احمد مهدوی گفت: شرایط پایدار است و رنگ شهرهای البرز آبی است اما اشتهارد کرونا زرد شده و باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد مهدوی رئیس اورژانس البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: با توجه به افزایش مثبت آزمایشات PCR در دو هفته اخیر هشدارهای لازم داده شد و داشتیم. رشد بیماری را پیش بینی کرد.

مهدوی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور افزایش یافته و البرز نیز درگیر است، افزود: در حال حاضر شرایط پایدار است و رنگ شهرهای البرز آبی است، اما اشچهارد به زرد کرونا تبدیل شده و باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود. دنبال کرد.

وی بی احتیاطی، عادی سازی و فراموشی پروتکل های بهداشتی را 3 دلیل افزایش شیوع کووید 19 دانست و اظهار داشت: احتمال خطر وجود دارد و اپیدمی به صورت گسترده تکرار می شود، بنابراین نباید از واکسیناسیون غافل شد.

مهدوی تصریح کرد: تزریق واکسن تقویتی و تکمیل واکسن برای افرادی که 6 ماه از آخرین تزریق واکسن کرونا می گذرد مهم است. همچنین با توجه به احتمال شیوع کرونا باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود و از ماسک استفاده شود.

رئیس اورژانس البرز با اشاره به عدم مراجعه به مراکز شلوغ و رعایت شرایط در فضاهای سرپوشیده، اتوبوس های مترو و بیمارستان ها، گفت: بستر رایج کنونی در کشور BA.5 است و علائم گوارشی خواهد بود. مربوط به او

احمد مهدوی در خاتمه خاطرنشان کرد: مجتمع های بهداشتی و درمانی و مراکز بهداشتی درمانی البرز آموزش های لازم برای واکسیناسیون را دارند و خوشبختانه مجموعه واکسن های استان تکمیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید