رها شدن بازار ارز و سکه تهدیدی برای کشور است/ پیگیری جدی استیضاح وزیر اقتصاد


ساعت: 10:44
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920577

آصفری نایب رئیس کمیته امور داخلی و شوراها گفت: رها شدن بازار ارز و سکه می تواند تهدید و آسیب برای کشور باشد و انتظار می رود دولت توجه ویژه ای به آن داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب; وی درباره آشفتگی بازار ارز در هفته های اخیر گفت: اظهارات وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی شرایط آشفته بازار ارز و طلا را توجیه نمی کند و متأسفانه دولت نیز به آن توجهی نکرده است. هر گونه اقدام در این زمینه ها را در نظر بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: مجلس تاکید کرد که دولت باید بر این بازار تسلط داشته باشد و منابع مالی و نقدینگی کشور را مدیریت کند.

نایب رئیس کمیته امور داخلی و شوراها گفت: رها شدن بازار ارز و سکه می تواند تهدید و آسیبی برای کشور باشد که انتظار می رود مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب افزود: استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار نمایندگان قرار گرفته و به طور جدی به دنبال پاسخگویی وزیر اقتصاد در این زمینه هستند.

وی تاکید کرد: دلار از مرز 40 هزار تومان گذشت و سرمایه های مردم در حال آب شدن است بنابراین راهی جز استیضاح وجود ندارد.

به گفته آصفری افزایش قیمت ارز و طلا و نوسانات در این بازارها، وضعیت تورم و همچنین وضعیت بورس و همچنین محقق نشدن وعده های وزیر از محورهای تحقیق و تفحص از وزیر است. اقتصاد

بر اساس اصل 89 قانون اساسی، نمایندگان شورای اسلامی می توانند در مواقعی که لازم بدانند هیأت وزیران یا هر یک از وزرا را عزل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید