رهبران شورشی به دنبال فراموشی حماسه شهدای سرافراز مدافع حرم هستند


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889320

سلیمی با اشاره به اینکه سران فتنه 88 فراموش کرده اند که داعشی های جسور با حرم اهل بیت چه کردند و چه اهداف شومی داشتند، گفت: سران فتنه در تلاش هستند تا حماسه های شهدای سرافراز مدافع حرم را فراموش کنند. ، که همه مواظب این فتنه باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس و عضو کمیته ریاست شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب ; وی در پاسخ به یادداشت اخیر میرحسین موسوی و هتک حرمت به شهادت همدانی و شهدای مدافع حرم گفت: متاسفانه امروز یکی از سران فتنه 88 سخنگوی رژیم غاصب صهیونیستی شده است. و دقیقاً سخنان سران رژیم اسرائیل در مورد کشتار کودکان را تکرار کند و درس عبرت است.

وی افزود: سران فتنه اینقدر نادان هستند و تحلیلی ندارند و فراموش کرده اند که کلینتون در خلال صحبت های خود گفته بود که ما داعش را برای نابودی جمهوری اسلامی درست کردیم و این جمله توسط چند تن از سران آمریکا تکرار شد و عجیب است که سران قیام. به این راحتی نمی فهمند.

سلیمی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم به سرکردگی شهیدان حاج حسین حمدانی و حاج قاسم سلیمانی برای حفظ حریم و امنیت کشور جان خود را فدا کردند و برای پاسداری از ارزش های اسلامی و دین مبین اسلام حضور یافتند. میدان جهاد و شهادت و برای مقابله با مردم ظالم حمله کننده به حرم اهل بیت نقش داشتند.

وی ادامه داد: سران فتنه 88 آنچه در سامرا رخ داد را فراموش کردند و فراموش کردند که داعش با حرم اهل بیت (علیهم السلام) چه کرد و چه اهداف شومی برای آنها داشت و فراموش کردند که داعش وابسته و وابسته نیست. مسیحیان در میان آنها رحم نکرده اند و جنایات وحشیانه داعش را فراموش کرده اند و سران فتنه به دنبال فراموشی حماسه شهدای سرافراز مدافع حرم هستند و همه باید در برابر این فتنه هوشیار باشند.

نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس افزود: اگر شهدای مدافع حرم به سرکردگی شهید حمدانی و شهید سلیمانی نبودند سران اغتشاشگران کفش فرماندهان داعش را در اردوگاه های داعش گچ می زدند. و این شهدای سرافراز بودند که حرم را حفظ کردند و نگذاشتند داعش چکمه های خود را بر گردن شما بگذارد و شما باید با ذلت چکمه های آنها را پاک کنید.

وی با بیان اینکه مایه شرمساری کسانی است که به شهدای مدافع حرم ما که مایه افتخار ملت ایران و ملت های مسلمان هستند احترام نمی گذارند، گفت: این مستبدان هستند که نتیجه آرای مردم را مخدوش می کنند. بیش از 8 ماه کشور را به هرج و مرج کشانده اند و ظالم کسانی هستند که از دیگران دستور می گیرند و چگونه است که رهبر منافقین مورد حمایت سران شورشیان قرار می گیرد!

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: آیا سران قیام نمی خواهند به آنچه انجام داده اند فکر کنند که امروز منافقین از آنها حمایت می کنند و این نشان می دهد که شما بلندگوی آنها شده اید!

وی با اشاره به سکوت برخی از رهبران جبهه اصلاحات گفت: جالب است افرادی که خود را اصلاح طلب می خوانند در مقابل این اظهارات بی شرمانه سکوت کرده اند و سکوت آنها به معنای تایید یا عدم تایید است و باید صریح بگویند. سکوت خیلی عجیبه

سلیمی خاطرنشان کرد: افرادی که شعار نه غزه نه لبنان را می دادند، مشخص شد که از کجا دستور می گیرند و اینکه اسرائیلی ها می گفتند ما در تهران سرباز داریم، مشخص شد که سربازان صهیونیست چه کسانی یا چه کسانی هستند. رژیم و سربازان شورشی برای رژیم کودک. غاصب صهیونیست بس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید