عده ای به دنبال افزایش نرخ ارز در کنار مذاکرات هستند / در صورت حمله سایبری می خواستند در کشور شورشی بزرگ به راه بیندازند

ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790329

رئیس جمهور در دیدار با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف:

رئیس جمهور با بیان اینکه عده ای در این مذاکرات تلاش می کنند تا نرخ ارز را به صورت شبانه روزی افزایش دهند، افزود: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای اول که روی کار آمدیم، نگران وضعیت نیستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت روز دانشجو، اظهار داشت: مژده هایی داریم که عده ای تلاش می کنند قیمت ارز را به صورت شبانه روزی بالا ببرند و صحبت ها را به اقتصاد گره بزنند. مطالبات آنها از ملت دستگاه های اطلاعاتی به دنبال شناسایی افراد هستند.

دکتر رئیسی تاکید کرد: برخی از این افراد در داخل و برخی دیگر در خارج از کشور درصدد افزایش قیمت ارز در فضای مجازی و واقعی هستند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقتصاد، نان و سفره مردم را به مذاکره ربط نخواهیم داد، گفت: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای اول که روی کار آمدیم، نگران شرایط نیستیم. علیرغم تهدیدها و تحریم ها وضعیت خوبی دارد و صادرات نفت و میعانات گازی بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.

دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه زندگی مردم باید ساماندهی شود و آرامش در جامعه حاکم باشد، گفت: هر اقدام اقتصادی که دولت بخواهد انجام دهد به اطلاع مردم و فعالان اقتصادی می رساند.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید