شهدای مدافع حرم با ترس از اهل بیت (ع) حماسه آفریدند / شهید خسرو به معنای واقعی کلمه نبوغ هوش و عملیات بود

زمان: 22:01
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774362

وفایی گفت: الگوی شهدای مدافع حرم الگوی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سعید وفایی ، رزمندگان دفاع مقدس و رهبر کارگروه کنگره ملی درباره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید از استان مرکزی امشب (جمعه) در یادمان شهید عبدالله خسروی (فاتح تادمر) در اراک گفت: آنجا این یک حقیقت است که شهید عبدالله خسرو به دلیل هوش و توانایی های خود نابغه محسوب می شود و او یکی از طراحان مهندسی نظامی است که علاوه بر حفاظت مقدس ، در دفاع از حرم درخشید و حماسه آفرید.

وی افزود: شهید خسروی به معنای واقعی کلمه نابغه اطلاعات و عملیات بود و مانند یک ژنرال باتجربه و ماهر رفتار می کرد و در میدان نبرد رزمندگان را رهبری و فرماندهی می کرد.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: یکی از ویژگی های شهید خسرو آرامش او بود و حاج عبدالله در شرایط و بحران سخت با رهبری قوی و توانا عمل کرد و شهید خسروی در بسیاری از صحنه ها موفق بود.

وی گفت: شهید خسروی یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است که در بسیاری از جبهه های جنگ مردان ایستاد و ایستادگی کرد و حاج عبدالله حماسه های بزرگی را از مرصاد تا تدمر خلق کرد که آخرین مبارزه او برای آزادسازی تدمر بود که به وی لقب گرفت. فاتح. تدمر. آنچه برای آن استفاده می شود کاملاً دقیق و شایسته این شهید بزرگوار است.

وفایی گفت: الگوی شهدای مدافع حرم الگوی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: حاج عبدالله خسروى بنده واقعی خدا بود و این مهاجر به سوى خدا با پاداش شهادت ، هشت سال حفاظت مقدس و حفاظت از حریم ، جایزه جهاد در راه خدا را دریافت کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید