شهید عبدالله خسرو نابغه اطلاعات و عملیات بود/ شهدای مدافع حرم امنیت را تامین می کنند

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779654

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی:

سرهنگ کریمی گفت: شجاعت، رهبری و توان رزمی از دیگر ویژگی های بارز شهید عبدالله خسروی است که در عملیات های مختلف با انگیزه بالا ایفای نقش می کند و شهید عبدالله خسروی به معنای واقعی کلمه نابغه اطلاعات و عملیات با حکمرانی قوی است. خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در مراسم بزرگداشت شهدا در آستان قدس رضوی اراک با موضوع سردار شهید مدافع حرم عبدالله گفت: حرم خسروی: لحظه ای دست از مبارزه برنداشت و از ارزش های اسلامی دفاع کرد و نمونه ای از مجاهدان بسم الله بود که در سختی ها سربلند ظاهر شد.

وی افزود: ولایتمداری یکی از ویژگی های بارز شهید خسرو بود که در زندگی پربرکت خود همواره گوش به فرمان و بیانات ولایت بود و همواره در اجرای بیانات تلاش می کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: خلقت حاج عبدالله بسیار چشمگیر است.

وی بیان کرد: روحیه شهادت طلبی در شهید عبدالله خسرو برانگیخته است و بیش از 30 سال است که برای رسیدن به مقام والای شهادت تلاش شبانه روزی کرده و خالصانه حضور چشمگیری در میدان نبرد داشته است.

کریمی تاکید کرد: شجاعت و مهارت های مدیریتی و رزمی از دیگر شاخصه های شهید ‘عبدالله خسروی’ بود که در عملیات های مختلف با انگیزه بالا ایفای نقش کرد و شهید ‘عبدالله خسروی’ به معنای واقعی کلمه نابغه اطلاعات و عملیات با حاکمیت قوی بود. ، ابتکار عمل. و خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی درخشید.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امنیت را تامین کردند و در سخت ترین شرایط با مجاهدت همه جانبه به خدمت به مردم و جامعه اسلامی اهتمام داشتند، گفت: الگوی شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) و من هستند. حسین (ع) را داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: شهید عبدالله خسروی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و مردم استان مرکزی به این مجاهد و سردار بی ادعا افتخار می کنند. و امروز جوانان باید بیاموزند که شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهید.

وی خاطرنشان کرد: «شهید عبدالله خسروی» در جبهه های مردانه بسیاری ایستاد و به معنای واقعی بر مقاومت حکومت کرد و وصیت نامه این شهید بزرگوار که می گفت اصل شیعه مقاومت است حرف آخر را زد و امروز این است. اراده روشن باید ما قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید والامکام «عبدالله خسروی» تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید