روابط خوبی بین ما وجود دارد


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815211

بدرالدیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال که برای بازدید از امکانات هندبال کشورمان به تهران سفر کرده است با حضور در کمیته ملی المپیک با رضا صالحی امیری دیدار کرد.

به گزارش راه دانا و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، میترا نوری با رئیس کمیته ملی المپیک ایران دیدار و گفتگو کرد. عضو هیئت مدیره تیم های ملی پیمان فهری و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، فرید فتاحیان مدیر بین المللی و سپیده گلیانی مقدم رئیس موزه ملی ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک.

رضا صالحی امیری در این نشست گفت: ایران آمادگی میزبانی رویدادهای جهانی و برگزاری دوره های آموزشی بین المللی را دارد. از زمان حضور آقای پاکدل در راس فدراسیون هندبال، وی رشد خوبی در این عرصه در عرصه های عمومی و قهرمانی داشته است و کمیته ملی المپیک از حمایت همه جانبه رئیس فدراسیون هندبال برخوردار است.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هندبال ایران با برنامه ریزی خوب و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روند رو به رشدی دارد و حتی امکانات آکادمی کمیته ملی المپیک را به روز کرده و در اختیار آن قرار داده ایم. به فدراسیون ها یک دوره آموزشی داشتیم و آماده میزبانی دوره های آموزشی بین المللی هندبال هستیم. به همان اندازه که از فدراسیون جهانی حمایت می کنیم، از این ورزش المپیکی نیز حمایت چند برابری خواهیم کرد و با توجه به حضور کادری جوان، با انگیزه و پرتلاش در این فدراسیون، انتظار داریم فدراسیون جهانی نگاه ویژه ای به هندبال ایران داشته باشد.

بدرالدیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال ادامه داد: روابط قوی و خوبی بین فدراسیون هندبال ایران و فدراسیون جهانی وجود دارد که ثمره آن حضور تیم های مختلف هندبال ایران در مسابقات بین المللی است. این نشان از کار خوبی در هندبال ایران در این مدت دارد.«آقای پاکدل برنامه و استراتژی خوبی برای رشد و توسعه هندبال ایران دارد.

نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال گفت: مطمئناً چنین برخورد خوب و حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک باعث می شود تا در حمایت از فدراسیون هندبال ایران مصمم تر باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال با ارائه گزارشی از روند آماده سازی و حضور تیم های ملی بانوان و جوانان در مسابقات بین المللی گفت: کمیته ملی المپیک در این مدت از حمایت همه جانبه فدراسیون هندبال برخوردار است. سالها گذشت. . نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال سپس به همراه مسئولان این فدراسیون از موزه ملی ورزش بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید