روز دانشجو روز آزادیخواهی و روز حق طلبی است

مدیرعامل منطقه آزاد کیش:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: روز دانش آموز روز آزادی و روز حق خواهی است و این روز مهم ریشه در استکبارستیزی و میهن پرستی دارد.

به گزارش خبرگزاری موج کیش

رحیم سرهنگ در مراسمی که عصر پنجشنبه 16 آذر در سالن همایش های دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش برگزار شد. روز دانشجو وی آن را روز آزادی و روز حق خواهی خواند و گفت: این روز مهم ریشه در استکبار ستیزی و میهن پرستی دارد.

سرهنگ با تاکید بر اینکه کشور در حال پیشرفت است و نیازمند افرادی است که از خود پیشی گرفته اند، افزود: فعالیت های عقب مانده و مغفول مانده ای در کشور وجود دارد که داشیوی برای حل آن باید با دانش اندوزی نقش مهمی ایفا کند.

روز دانش آموز کیش

مدیر اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش وی ارتباط صنعت و دانشگاه را موضوعی مهم در زنجیره توسعه خواند و گفت: ارتباط تنگاتنگ و سازنده صنعت و دانشگاه می تواند بسیاری از مشکلات را در این زمینه حل کند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی توسعه سرزمینی برای ایجاد رشته های دانشگاهی باید به گونه ای انجام شود که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بتوانند با توجه به شرایط منطقه در توسعه آن نقش داشته باشند.

رحیم سرهنگ به نقش دانش آموزان در سند توسعه منطقه ای اشاره کرد و افزود: با هدف قرار دادن نیروی کار جوان و تربیت دانش آموزان موفق و با انگیزه برای آینده کشور می توان نقش مهم آنها را در توسعه منطقه تثبیت کرد.

سرهنگی با بیان اینکه هدف از تحصیل باید به گونه ای باشد که فرد را به سمت خود جذب کند، تصریح کرد: کار دانشجویی برای ورود به بازار کار پس از فارغ التحصیلی نیاز به کار گروهی، مهارت آموزی و تجربه دارد و آمادگی دانش آموزان را افزایش می دهد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دانش آموزان موفق هر حوزه تقدیر شد.



آیا این خبر مفید بود؟