روز شلوغ یادبود نمایندگان و وزرای ریاست جمهوری بهارست

یک روز شلوغ

روز جدید : یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر کتبی نمایندگان مجلس به قوه مجریه

علی عسگر هانی نماینده شاهرود و میامی و 23 نماینده وزیر ورزش و نیرو: لزوم تسریع در ساخت و تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود و لزوم رسیدگی به کمبود آب شرب این شهرستان.

نقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس خطاب به وزیر امور خارجه: ضرورت جدی تری برای ایجاد کنسولگری ترکمنستان در گنبدکاووس.

علی عسگر هانی نماینده شاهرود و میامی و 19 نماینده وزیر راه و شهرسازی: بررسی وضعیت نامناسب راه های شاهرود و میامی.

امیرحسین بانک پورفرد و زهرا شیخ مبارکه، عباس مقتدایی و حسین میرزایی به وزیر میراث فرهنگی: لزوم تسریع در سفر به استان اصفهان پس از دیدار نمایندگان استان با رئیس جمهور.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و چگنی و 49 نماینده وزیر جهاد کشاورزی: ​​لزوم مدیریت واردات بی رویه سموم کشاورزی و جایگزینی مدیران با تضاد منافع.

یعقوب رضازاده، نماینده سلماس نزد وزیر نیرو: لزوم تامین اعتبار برای تکمیل پروژه آب و فاضلاب سلماس و تازه شهر در سال 1401.

امیرحسین بانک های پورفرد و ۷۱ نماینده به وزیر اقتصاد و دارایی: لزوم تسریع در اعطای وام به بانک ها برای بازپرداخت وام مسکن.

محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت و رومشکان نزد رئیس جمهور: لزوم رعایت آب لرستان در تصویب طرح ضربتی برای حل مشکل آب سایر استان ها.

سید معتبی محفوظی نماینده آبادان نزد رئیس جمهور و وزیر ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت و تعاون، دادگستری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، سکوت، رهنمودها، دفاع، میراث، علم، انرژی، نفت، ورزش. , کشور: نیاز خاص تاریخ خروج از وضعیت نظامی در آبادان و هرمشهر.

احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین و ۳۹ نماینده وزیر جهت‌گیری: لزوم لغو پروانه نمایش فیلم‌های مغایر با اصول اخلاقی.

علی هزریان نماینده تهران، شمیرات، ری، اسلام شهر و پردیس و 54 نماینده وزیر دادگستری: ضرورت به روز رسانی تفصیلی مباحث مجلس شورای اسلامی در سایت رسمی روزنامه.

جعفر گادری نماینده شیراز و زرگان و 55 نماینده وزیر نیرو: لزوم تعیین سازوکار سرمایه گذاری در آب های ژرف بخش های غیردولتی.

ملک شریعتی نیاسر نماینده تهران، شمیرات، ری، اسلام شهر و پردیس و 59 نماینده وزیر صمت و نیرو: لزوم بازنگری در مفاد تفاهم نامه احداث نیروگاه ها به ویژه در حوزه داخلی تولید

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و ۲۵ نماینده وزیر دادگستری، اقتصاد و صمت: لزوم رفع شرط صادرات اموال و لزوم اتصال به خط گمرک با ادارات و سازمان های مرتبط.

بهروز نجم آبادی با 33 نماینده به وزیر ارتباطات: لزوم تخصیص اعتبار و رفع مشکلات اینترنت و تلفن همراه در حوزه انتخابیه. همچنین تذکر با 44 نماینده به وزیر صمت: لزوم ارائه گزارش اجرای تبصره 5 ماده 43 قانون برنامه ششم در خصوص توزیع درآمدهای معدنی به روستاهای آسیب دیده از مناطق معدنی.

یعقوب رضازاده به وزیر نیرو: اختصاص اعتبار برای پیشگیری از سیل و احداث سد سازه دیرعلی شهرستان سلماس.

محمد تقی نکدلی و 50 نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: ​​تخصیص اعتبار به صندوق جهاد کشاورزی. همچنین با 49 نماینده به وزیر نفت توجه داشته باشید: بررسی قیمت بنزین در خرده فروشی ها.

علی اکبر علیزاده با ۵۶ نماینده به وزیر تعاون: اجرای قانون جامع معلولان.

حبیب الله دهمرده خطاب به وزیر نیرو: چرا انرژی بادی نیروگاه های وزارت نیرو در حوزه های انتخابیه توزیع نمی شود؟

محمدصالح جوکار با 68 نماینده به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای قانون خرید خدمات آموزشی و پرداخت به موقع حقوق معلمان؛ همراه با ۷۶ نماینده به وزیر کار: لزوم توجه به جامعه معلولان و اجرای قانون جامع معلولان.

مسعود خاتمی با 52 نماینده به وزیر نفت: لزوم کاهش قیمت قبوض گاز صنایع کوچک پایین دستی.

عباس مقتدایی خطاب به وزرای آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تسریع در تامین امکانات آموزشی و مقابله با فرسودگی مدارس در اصفهان و لزوم توجه اجتماعی برای مقابله با روند رو به رشد حاشیه نشینی در اصفهان.

حبیب آغاجری نماینده ماهشهر به همراه 21 نماینده خطاب به وزیر نیرو: لزوم چاره اندیشی برای خشک شدن رودخانه زهره و مشکلات ایجاد شده برای دامداران حوزه انتخابیه.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه 35 نماینده به وزیر صمت: لزوم ایجاد فرصت برای شماره گذاری خودروهای دپو در انبارهای اضافی.

احسان ارکانی نماینده نیشابور نزد وزیر میراث فرهنگی: لزوم تخصیص اعتبار کافی برای اصلاح و مرمت آثار ملی و تاریخی و مصون ماندن بافت تاریخی نیشابور.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 44 نماینده وزیر نفت؛ لزوم حل مشکل نامزدهای فرآورده های نفتی در سامانه تجارت آسان و همچنین 47 نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ در مورد لزوم باز شدن سامانه ثبت نام جهش تولید مسکن برای متقاضیان سایر شهرها.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه حسین میرزایی نماینده اصفهان، محمد تقی نکدلی نماینده خمینی شهر و حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر صمت: لزوم توجه به نیمه تعطیلی کامل اجرای قانون حمایت از معلولان و پیگیری درخواست های آنان از دولت از وزیر علوم: لزوم نظارت بر سهمیه کنکور مدال آوران، المپیادها، دانش آموزان، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی.

روح اله حضرت پور، نماینده ارومیه نزد وزیر اقتصاد؛ لزوم مقابله با وضعیت نابسامان بازار سهام.

عباس گودرزی نماینده بروجرد نزد وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تهیه دستگاه توموگرافی کامپیوتری و تامین تجهیزات بیمارستان امام خمینی بروجرد.

محمدحسن آصفری نماینده اراک با 69 نماینده به وزیر دفاع: لزوم توجه به وضعیت معیشتی رزمندگان داوطلب در دوران دفاع مقدس و همچنین 75 نماینده به وزیر کار; لزوم توجه به حقوق افراد دارای معلولیت و اقدام برای اجرای قانون نظام کلی معلولان.

حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا خطاب به وزیر کشور: لزوم رفع ممنوعیت خدمات رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار و 50 نماینده وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تعیین قیمت دام و عشایر متناسب با قیمت گوشت قرمز مصرفی در کشور.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین نزد رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم حمایت از دیپلماسی اقتصادی، منطقه ای و بین المللی. با حضور 37 نماینده رئیس جمهور: لزوم جلوگیری از تکرار شیوه های مدیریتی دولت قبل در دولت سیزدهم.

مصطفی نخعی نماینده نبندان به همراه 33 نماینده وزیر صمت: لزوم توجه به همه امکانات استان خراسان جنوبی در طراحی مسیر انتقال آب از خلیج فارس.

صدیف بدری نماینده اردبیل خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم جلوگیری از لرزش اقتصاد کشور از نوسانات جدی بازار ارز.

سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان به همراه 50 نماینده وزیر آموزش و پرورش: لزوم افزایش ظرفیت در رشته های تدریس علوم پایه در دانشگاه فرهنگیان.

یعقوب رضازاده نماینده سلماس نزد وزیر نیرو: لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل شیرآلات هیدرومکانیکی سد حوزه انتخابیه.

دیدگاهتان را بنویسید