روسای کمیته های شورای شهرداری همدان معرفی شدند


ساعت: 08:28
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887780

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با اعلام اضافه شدن دو کمیته به کمیته های قبلی شورای شهر همدان از مشخص شدن روسای کمیته های شورای شهر همدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; محمود مسگریان سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: روسای کمیته های داخلی و مرکز پژوهش های شورای شهر همدان معرفی شدند..


مسگریان بیان کرد: در جلسه علنی امروز در سالن شورای اسلامی شهر همدان دو کمیته به منظور تخصصی شدن پرونده ها و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان به کمیته های قبلی شورا اضافه شد..


وی در این خصوص گفت: در انتخابات امروز روسای کمیته های داخلی شورا; اکبر کاوسی امید به عنوان رئیس کمیته برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات، سعید شهابی نیا به عنوان رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مهدی حیدری به عنوان رئیس کمیته عمران، حمل و نقل و ترافیک و سعید حاجی بابایی به عنوان سرپرست انتخاب شدند. کمیسیون شهرسازی و معماری.


مسگریان تصریح کرد: در ادامه این جلسه علی اکبر نظری نیز به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت و مرتضی کرباسیان به عنوان رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری انتخاب و معرفی شدند..


وی بیان کرد: همچنین حمید بادامی نجات به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، دارایی و گردشگری، علی رحیمی فر به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی و سعید نظری به عنوان رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان انتخاب شدند..


روسای جدید کمیسیون های شورای اسلامی شهر همدان برای سال دوم ششمین دوره و برای مدت یکسال انتخاب شدند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید