سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان به زودی معرفی می شود


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882519

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

علیرضا شریفی گفت: سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان حداکثر تا پایان هفته جاری معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; علیرضا شریفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی و معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ما؛ وی در خصوص انتصاب سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در حال حاضر مذاکرات زیادی با چند مربی داخلی و خارجی انجام داده ایم و برنامه های آنها را دریافت کرده ایم..


وی افزود: با توجه به زمان کوتاه تا شروع مسابقات، در روزهای آینده بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب خواهیم کرد..


معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات بهترین استفاده را ببریم، اظهار داشت: با توجه به سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر، باید بهترین استفاده را از زمان باقی مانده تا شروع مسابقات داشته باشیم. ما به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت محلی و صرفه جویی در هزینه های تیم هستیم..


شریفی خاطرنشان کرد: همانند سال های گذشته که شهرداری همدان پرچمدار بومی بود، با استفاده از حداکثر ظرفیت بازیکنان بومی تیم شایسته ای را به مسابقات اعزام خواهیم کرد..


وی با اشاره به حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: نگاه اعضای شورای اسلامی و شهردار همدان کاملا معطوف به ورزش است و امیدواریم با تلاش و پیگیری های انجام شده بتوانیم رئیس سازمان و حکام شهرداری و در این دوره از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور مانند گذشته فوتبال استان را گرامی بداریم..


معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: امروز چشم هزاران فوتبالیست از نوزادان، نوجوانان و جوانان این استان به تیم فوتبال شهرداری دوخته شده است و این تیم به یک تیم تبدیل شده است. منبع امید و نشاط اجتماعی در شهرستان و با تمام توان رهبری شهرستان از این امر موجب حمایت از سرمایه اجتماعی خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید