فعالیت 3000 هیئت در همدان / قرار دادن بیش از 3 هزار نقطه تبلیغاتی عزاداری در استان همدان


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886576

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با تاکید بر اینکه از مبلغان بومی بیشتری در هیئت ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درخواست ارسال 300 نقطه غیر بومی و 3000 نقطه وعظ از برنامه عزاداری در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران؛ وی با بیان اینکه محرم امسال توجه ویژه ای به حوزه کودک برای افزایش جمعیت و فرزندآوری داریم، گفت: به دنبال این هستیم برنامه مهدهای حسینی تنها ویژه نوزادان و مادران نیست، بلکه امسال در کنار هیئت ها نیز به مهدکودک ها توجه می کنند..


وی از برگزاری اولین دوره تربیت مربی حسینیه فرزندان خبر داد و گفت: محرم امسال ویژه دختران و پسران برنامه خواهیم داشت که نقش دختران در ایجاد شفافیت در جامعه مهم است و برنامه اهلی من عسل در سال جاری برگزار می شود. نام حضرت قاسم منظور ما برای پسران است.


نظیری با بیان اینکه تیم تخصصی تبلیغ روایات عاشورا فعال می شود گفت: در محرم امسال نیز برای بانوان برنامه ریزی شده است.


با تاکید بر اینکه امسال دولت و ستاد تاج و تخت بیشترین تعامل را در برگزاری مراسم محرم دارند و با تایید کارشناسان وزارت بهداشت مراسم عزاداری حسینی برگزار می شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه محدودیتی در ایستگاه های صلواتی وجود ندارد، اما توزیع اقلام بسته بندی شده باید انجام شود..


نظیری گفت: از هیئت ها خواسته ایم تا حد امکان برنامه ها را در فضای باز برگزار کنند


در پایان خاطرنشان کرد: تعداد هیئت های استانی در سامانه 2 هزاران و 200 پیش بینی می شود موارد ثبت شده بیش از سه مورد باشد 3 هزاران هیئت در استان فعالیت می کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید